Tak jadi nak marah!!

Pagi tadi aku tengah tidur.. tiba tiba terasa kepala aku kena ketuk.. banyak kali pula tu.. mula mula aku biar jer... makin lama aku rasa macam makin kuat pula.. mula mula tu pelan jer.. ok lah boleh tahan lagi.. bila dah tak tahan tu.. aku toleh nak marah sapa yang ketuk aku tu... nampak macam AH sebab dia tengah pegang botol aku baru nak marah dia, dia datang cium aku... pastu buat muka comel dia.... haiiii... terus tak jadi nak marah... huhuhuhu... pandai pula dia pujuk aku... macam tau tau jer aku nak marah dia.. hehehe.. Bila dah macam tu.. tak jadi laa nak sambung tidur balik.. kena laa bangun.. huhuhu.... Macam macam perangai dorang sekarang nih... esok lusa apa pula aa perangai baru dorang nih.. Sabar jelahh..

Ulasan

Mama AqiL berkata…
abah liat sgt nak bangun..tue yang kena ketuk kot..hihihi...

mmg gitulah kan..anak skrg nie cerdik sesgt....memula mmg cam nak marah tp bile tengok dia wat muka comey..terus tak jadi marah..
Munna berkata…
waaat sweetnya....die nak bmanja la tu kot...hihih
mizzkechique berkata…
hehe..comel jer... xkasi abah dia tdr byk2 la tu..
nyanyisunyi berkata…
bila dah ada anak2 mcmtulah..kdg diaorg tk bagi chance abah diaorg nk lepak lama2..
Feizal berkata…
lu xmau buat susu kot bro..mmg patut kena ketuk pun..hahaha..
Feizal berkata…
lu xmau buat susu kot bro..mmg patut kena ketuk pun..hahaha..
Mama Kembar 3 berkata…
tu laa abah, asyik tidoooo jer, kan dah kena ketuk hahaha!

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!