Ahad, 26 Jun 2011

Alamak!! Malasnya!!

Waa... Baju tak gosok lagi.. Baju n barang barang lain amrafahan ke taska tak siap lagi.. Mata dah layu nih...

Malasnya nak buat... Kalau buat esok nih kompom masuk keje lambat nih.. Yelah.. Esok nak mandikan, siapkan dorang sebelum pergi taska... Huhuhu... Baju aku lagi.. Seluar lagi... Huhuhuhu... Malas malas malas...

Huhhh pi main jauh sifat malas aku nih... Tapi malas bangun dari sofa nih.. Nak layan nano nano nano nihhh... Kat konsert jom heboh nih... Ni pengaroh maharaja lawak aa nih... Hihihi
Published with Blogger-droid v1.7.2

5 ulasan:

ibu qaleesya berkata...

nano nano nano.. qaleesya pun dah pandai nyanyik.. haha

the triplets berkata...

bagusnya tolong gosok baju, biasanya ibu yang buat...pagi2, ayah mandikan anak ngan buat susu. kalau ayah takde( pergi kursus ker) rasa senget sebelah bahu ni...
apa yang penting , kerjasama...

:|: TinTa Kibod :|: berkata...

tade update pun tghri ni..
mesti tak bangun lg ni..
hahaha...

*entri baru : Mari Melangkah [bukan Mari Menari] bersama si kecil..

Yaati Nor berkata...

mama tak gosok baju ke?hehehe maaf tanya..hehehehe

Huszaini berkata...

Ibu Q: waaa bagusnya Q! mesti comel!!!

ttriplet: biasa dah gosok baju sendiri :) hehehe biasalah kembar 3 kan.. hehehe

tinta: bangun dah.. tapi baca entri yg bertajuk punya laa nak cepat tu.. hehehe

Yaati: haah. gosok baju sendiri jer.. lama dah buat sendiri hehehe

exabytes unlimited