Catatan

Tunjukkan catatan dari Mac 24, 2013

Abang malu!

Imej
Cerita nih di copy paste dari FB Mama.

Aqil: kat sekolah abang tu, ada friend laki ngan pompuan
Mama: ye.. nama saper? Ingat tak?
Aqil: ramai sangat.. tak larat la abang nak ingat. Hmmm... tapi ada Alia.
Mama: eiii... Sorang je ke larat ingat? Mesti Alia tu cantik kan?
Aqil: Haah ... Iyer... Hmmm....cantik cam achu...tapi...dia tak pakai tudung..
Mama: tak pe la... Nanti da besar, dia pakai la tu..
Aqil: hmmm... Abang tanak lah bekawin dengan dia...
Mama: laaa... Bekawin? Ambooiii....Awatnya pulak?
Aqil: ada lagi friend baru...hmmm...dia cantik...
Mama: Alia dah tak cantik pulak ke? Sape nama friend baru yg cantik tu..
Aqil: alaaa... Abang tak tanya lg... Abang malu...

Aissshhhh.....

Siapa punya nih?!

Imej
Siapa punya barang baik nih?!! Patutlah Abah buka almari tempat simpan kain pelikat ada bau... hehehe err.. nih cerita minggu lepas.. Abah baru nak cerita.. terlupa! huhuhu... Masa tu pagi sebelum pergi sekolah. Si AMRAFAHAN nih bersiap laa nak pergi mandi sebab malam diorang tidur kena pakai pampers. Biasanya Abah atau Mama akan suruh letak terus dalam tong sampah. Cer bayangkan dia punya bau terperap dari pakai sampai ke malam dengan pintu tertutup... Perrgghhh!!! baik punya!!. Abah tak tau siapa punya tapi antara si Kakak, Angah atau Adik. Hehehe... Abah pun tak tau apa motif diorang letak kat situ? Bila ingat balik memang geleng kepala sambil senyum simpul! Teringat-ingat kelakaran diorang nih! hehehe

Heben nya!!!

Imej
Salah satu sebab kenapa si Abang suka ikut Abah berniaga... heheehe heben (sebutannya heaven) bagi seorang kanak-kanak! Biarlah dia main. Asalkan tak merayap ke tempat lain!





Grrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imej
Abah suruh si Abang senyum, dia buat garang macam nih pula! hahaha. Rambut tu mula-mula Mama buat pacak, lepas tu pakai helmet ikut Abah niaga. Sampai tempat niaga rambut si Abang dah jadi macam Hulk pun ada! kekeke