Catatan

Tunjukkan catatan dari September 16, 2012

Kisah di sebalik Ferrari Ustaz Azhar Idrus!

Korang tau kenapa Ustaz Azhar Idrus pakai Ferrari?Dalam ceramah ni UAI ada bitau. Dia bitau sekali berapa kelajuan dia bawa kete Ferrari merah dia sampai motor vespa yang parking tepi jalan pun boleh tumbang!Published with Blogger-droid v2.0.9

Abah kompius!!

Imej
Haa.. kalau korang terrer, cer teka mana satu AF AH AN aka Kakak, Angah n Adik..

Abah dah kompius dah nih! Mama jer kot boleh kenal.. huhuhu....


Si Abang makan kaca gelas!

Imej
Pagi tadi Abah terlelap depan TV, lepas tu tiba-tiba si Abang kejut Abah, Abah! Bangun! Ada kaca! Terkejut Abah! terus bangun! Dalam mamai-mamai tu Abah ingatkan si Abang kena kaca ke apa.. Bila Abah tengok, Ada gelas kaca yang dah sompek, isshhh... bahaya ni, Abah nak bangun laa nak bersihkan kaca tu, tiba-tiba si Abang cakap dengan Abah, Abah! Abang gigit kaca tu! ehh! kenapa Abang gigit? Abang geram ke? tanya Abah. Abang anggukkan kepala! hadoihh laa anak.. Nasib laa tak luka mulut tuh!

Ermm.. bila guna gelas tu, Abah pun rasa geram macam nak gigit jer.. sebab nipis sangat! Bahaya juga kalau bagi budak-budak guna gelas macam nih! Takut depa geram dan gigit pula! Haissh... Apa pun Abah bersyukur laa takde kejadian yang buruk berlaku! Si Abang ada beritau Abah, dia ada terpijak kaca tapi tak darah.. haisshh... kalau tak jadi macam kes si Kakak laa...

Hehehe... bukan makan laa.. gigit kaca jer... jangan marah aa...

Abah kat Legoland!

Imej
Ada conferences kat sini! HeheheErr... Sebab tu pakai baju kacak bergaya tu! Hari ni kan hari Khamis... Published with Blogger-droid v2.0.9

Abah ter'dera' AMRAFAHAN!!

Imej
Abah suruh diorang beratur macam keretapi sebelum Abah bagi diorang makan calciyum! HeheheDengan muka terpaksa diorang beratur! Sebab Abah cakap kat diorang kalau tak beratur, Abah tak nak bagi! HehehePublished with Blogger-droid v2.0.9

Abahh!!! Kakak cantik tak!!??

Imej
Kelmarin si Kakak datang kat Abah, masa tuh Abah dalam bilik. Bila dia masuk bilik, dia terus tanya, Abah!! Kakak cantik tak??!!

Haa.. tengok gambar nih! Cantik tak??