Sabtu, 22 September 2012

Kisah di sebalik Ferrari Ustaz Azhar Idrus!

Korang tau kenapa Ustaz Azhar Idrus pakai Ferrari?

Dalam ceramah ni UAI ada bitau. Dia bitau sekali berapa kelajuan dia bawa kete Ferrari merah dia sampai motor vespa yang parking tepi jalan pun boleh tumbang!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Abah kompius!!

Haa.. kalau korang terrer, cer teka mana satu AF AH AN aka Kakak, Angah n Adik..

Abah dah kompius dah nih! Mama jer kot boleh kenal.. huhuhu....


Jumaat, 21 September 2012

Si Abang makan kaca gelas!

Pagi tadi Abah terlelap depan TV, lepas tu tiba-tiba si Abang kejut Abah, Abah! Bangun! Ada kaca! Terkejut Abah! terus bangun! Dalam mamai-mamai tu Abah ingatkan si Abang kena kaca ke apa.. Bila Abah tengok, Ada gelas kaca yang dah sompek, isshhh... bahaya ni, Abah nak bangun laa nak bersihkan kaca tu, tiba-tiba si Abang cakap dengan Abah, Abah! Abang gigit kaca tu! ehh! kenapa Abang gigit? Abang geram ke? tanya Abah. Abang anggukkan kepala! hadoihh laa anak.. Nasib laa tak luka mulut tuh!

Ermm.. bila guna gelas tu, Abah pun rasa geram macam nak gigit jer.. sebab nipis sangat! Bahaya juga kalau bagi budak-budak guna gelas macam nih! Takut depa geram dan gigit pula! Haissh... Apa pun Abah bersyukur laa takde kejadian yang buruk berlaku! Si Abang ada beritau Abah, dia ada terpijak kaca tapi tak darah.. haisshh... kalau tak jadi macam kes si Kakak laa...

Gelas yang si Abang gigit!
Hehehe... bukan makan laa.. gigit kaca jer... jangan marah aa...

Khamis, 20 September 2012

Abah kat Legoland!

Ada conferences kat sini! Hehehe

Err... Sebab tu pakai baju kacak bergaya tu! Hari ni kan hari Khamis...

Published with Blogger-droid v2.0.9

Abah ter'dera' AMRAFAHAN!!

Abah suruh diorang beratur macam keretapi sebelum Abah bagi diorang makan calciyum! Hehehe

Dengan muka terpaksa diorang beratur! Sebab Abah cakap kat diorang kalau tak beratur, Abah tak nak bagi! Hehehe

Published with Blogger-droid v2.0.9

Selasa, 18 September 2012

Abahh!!! Kakak cantik tak!!??

Kelmarin si Kakak datang kat Abah, masa tuh Abah dalam bilik. Bila dia masuk bilik, dia terus tanya, Abah!! Kakak cantik tak??!!

Haa.. tengok gambar nih! Cantik tak??

exabytes unlimited