Ahad, 26 Jun 2011

Kucing!

Hari tu masa pergi kenduri aqiqah anak buah, aku terpikat dengan anak kucing tuan rumah nih!! Sangat comel dan cute!! I suka dengan kucing, tapi Auni Auni Auni takut dengan kucing.. Abang pula suka dengan kucing..

Auni Auni Auni kalau aku nak takutkan diorang aku bunyi kucing jer.. mesti lari kat aku.. hehehe.. yang paling takut AH laa. suka aku sebab bila aku buat bunyi kucing masing masing akan lari peluk aku... hehehehe

Tapi aku takde laa nak bela kucing, takut anak anak alergik dengan bulu kucing tu nanti... kot kot boleh asma ke! err.. betul ke haa... aku dengan kata orang jer.. lagipun aku belum sampai tahap rajin lagi nak buang tahi or kencing kucing kalau berak dalam rumah hhuhuhuhu...

Dulu kat kampung aku ada laa bela kucing.. tapi dah mati kena langgor.. sian kucing aku tu..

Ni gambar kucing aku snap kat rumah kenduri hari tu... comel sangat! kucing parsi campur siam!! Ibu kucing nih baru jer dapat anak.. ada 4 ekor anak dia.. comel bangat!!

Mak kucing!


Anak anak dia...


Ehh ni mak kucing...






3 ulasan:

Chegu Zubir berkata...

comey2 anak kucing tuh

jom join
Segmen : Pencarian Mega Bloglist

Roza Ami Nanomiya berkata...

anak2 kucing tu kalau jual pon ada org nak beli


comel siot

Huszaini berkata...

chegu: memang comel! InsyaAllah yer

RAN: kompom! sebab comel sgt!

exabytes unlimited