Isnin, 15 Oktober 2012

Semata-mata nak mandi kolam punya pasal!!!

Hakk!! Hakk hakk!!! Seperti tajuk! Sebab Abah lupa nak bawa seluar pendek pergi ke Pangkor nih!!

Sexy??!! Jangan dibayangkan!!! Karang muntah!!! Hahaha

Sebab Abah suka main air, berenang!! Errr... Sepek Mata renang pun Abah lupa bawa nih... Ada yang pergi beli nih kang!!!

Maklumlah niat asal berkursus di Pangkor nih, semata-mata berkursus jerr!!! Hak hak hak!!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Ke Pangkor kita yob!

Hari ini Abah kena berkursus kat Pulau Pangkor Perak seminggu nih. Rindu dah kat AMRAFAHAN! Sebab masa Abah keluar rumah semalam diorang dah tidur. Sempat peluk cium dan berbisik pada diorang jer. Harap-harap bila diorang duduk dengan Mama, takdelah mengamuk ke apa-apa jadilah kat diorang. Risau juga sebab semalam si Kakak demam. Harap-harap sihatlah hari ni, tak jangkit yang lain. Kalau tak kesian kat Mama kena jaga sensorang.

Moga Mama dapat jaga AMRAFAHAN dengan mudah, Insyaallah

Mama = Supermak! :-)

Published with Blogger-droid v2.0.9

exabytes unlimited