Khamis, 30 Jun 2011

Pandai sangat nihh!!!

Semalam aku pergi amik AMRAFAHAN kat taska dan melihat sesuatu yang aku kagumi!! haa.. anak aku si AF dah pandai menulis!! hehehe.. bukan tulis aaa.. conteng conteng jer... tengok pegang pen kat tangan kanan nampak kemas laa... Suka tengok.. memang bersungguh laa dia nak menconteng tuh!! Tapi satu perangai AF ni dia tak bagi barang yang dia pegang... kalau adik adik dia datang rampas pen atas kertas dia.. dia akan menangis dan rampas balik! hehehe suka tengok diorang rampas merampas nih... Kalau diorang bergaduh tu.. yang sorang tu tepuk kepala orang nih... yang orang nih.. tadah jer.. lepas tu bila orang tu dah berenti lepuk.. dia balas balik.. kekeke... lepas tu masing masing nangis dan terjadilah kejadian lepuk melepuk antara satu sama lain.. abah akan jadi pemerhati dan tukang ketawa... kekekeke... kejap jer dorang gaduh.. lepas tu elok balik..

Berbalik pada cerita asal.. hehehe.. setakat nih yang aku tengok suka nak menulis baru si AF sorang jer.. si AH dan AN belum lagi.. dorang suka kacau kakak dorang.. kekeke...



Siap baring kat lantai taska lagi..




p/s: tensen nih.. pasal external hard disk rosak.. banyak gambar gambar AMRAFAHAN dalam tu.. huhuhu macam mana nak buat aa... sedih nih...

14 ulasan:

Mama Zara berkata...

kena hati2 dah pas ni. takut terlebih bijak cam anak mama, tak cukup kat kertas...dia conteng kat kaki pulak..adehh..jenuh sental. tu tak pe lagi

esok2 tengok penuh kt dinding...adoyaiii

[n a j e e b] berkata...

Alahai.....tomei2!
.
.
. Ext HD problem? mesti gmbr cantik2 lesap kan...alahai~

aizamia3 berkata...

comelnya..
betul.. ada masanya ai biarkan anak-nak bergaduh.. nampak comel je tapi bila dah agak melarat kenalah leraikan..


mesti tak tenang bila Ext HD prob..

cdah berkata...

ololo...tomeynya af...t ley ajar adik2 lak

Huszaini berkata...

MZ: tu laa pasal... risau dia conteng dinding plakk

najeb: huhuhu sedih wooo

aiza: hehehe suka tengok dorang gaduh! tu laa... tak tau nak buat camner

cdah: terima kasih! huhuhu ajo atas kertas takpe.. jangan kat dinding sudah...

Mama Kembar 3 berkata...

macam gaya cikgi dok mark kertas exam pun ada hehehe

Axie04 berkata...

HUHU, BIJAK2
JGAN CONTENG LANTAI NGAN DINDING DAH LA

CIKU berkata...

hiks..nih lepas nih conteng dinding lak takpun main color color tgn kaki..hehe

~: nisa :~ berkata...

pandai dia pegang pen... mcm pro la....

Teratak Hami berkata...

My twins kalau bergaduh tarik2 rambut, sepak terajang sampai berguling2. Dalam masa yang sekejap, masing2 boleh gelak. Agaknya kau tengok muka aku, aku tengok muka ko sama jer :-)

Dah besar skit, you kena sediakan satu bilik/dinding khas untuk dorang menconteng !!

Rai berkata...

waa..lepas ni kena pakai cat nippon paint la mama ngan abah dia..yang lap je hilang kesan conteng..hahaha...

Kakzakie berkata...

Kalau macam tu gaya dah nak kena sediakan mereka whiteboard dan marker pen di rumah. Kalau tak jangan salahkan mereka dinding rumah banyak lakaran:)

Noriz berkata...

abis la umah pas ni...huhuuu

Zaidah berkata...

cantik aje dia pegang pen. Tak kidal pun... Geram tengok jari+rambut dia... hehehehe

exabytes unlimited