Tak sabar nak BERTUKAR!!

Teringat anak kawan member aku kalau dia tengok cerita superhero jepun yang dialihbahasakan nih... aku tak ingat cerita apa.. tapi bila nak bertukar daripada orang ke superhero kena jerit BERTUKAR!! Pengaruh cerita nih sampai membawa ke waktu nak tidur laa.. member aku cerita tengah mamai mamai nak tidur pun tiba tiba anak dia nak BERTUKAR!! hehehe biasalah budak-budak pengaruh tv tu macam dah biasa dah.. samalah macam si Abang nih.. nak jadi otomen.. habis adik adik dia kena belasah.. ngeri gak tengok... masa tu aku bertukar menjadi resakse laa!!!

Hehehe.. berbalik pada tajuk sebenarnya aku tak sabar nak balik nih.. nak ambil anak anak balik dari sekolah!! nak BERTUKAR jadi babysitter pulak! hehehe... err.. pada yang bertanya.. mama diorang tengah berkursus.. jadi akulah yang melayan anak anak.. semalam rumah dah macam tongkang pecah dah.. si Abang teraburkan soohoon goreng yang orang buat makan dengan soto ayam  tu... habis satu rumah berterabur.. malas aku nak sapu.. maklumlah takde orang gaji... huhuhu.. tapi hari ni kena buat juga.. nanti Auni Auni Auni tu kutip masuk mulut... malassssssnyaa... huhuhuhu....

Plan aku... bagi dorang main penat penat.. suapkan makan... pastu mandikan... lepas tu bagi dorang tidur... hehehe nanti tengah malam tak bangun minta susu.. hehehe... macam semalam... nyenyak abah dia tidur.. kekekeke...

Oklah.... tak sabar nak jumpa anak anak tercinta! Daa...

Ulasan

Roza Ami Nanomiya berkata…
lelaki pun sehebat wanita
Ini Kisah Tia berkata…
oooo , mama dorang tengah kursus . patut abahnya terkejar sana sini ..
Titisan Hujan berkata…
so suwit laa...
moga dpt jd bapa/suami yg soleh dan mithali yer

^^,
Huszaini berkata…
RAN: hehehe terima kasih!!

IKT: hehehe biasa aa jarang tolong mama dia.. tu yg jadi macam nih..

TH: malu ai!! kekeke terima kasih ye!
[n a j e e b] berkata…
"...bertukar!!....^pling!!^.."

hahaha~~

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!