Catatan

Tunjukkan catatan dari November 20, 2011

Terima kasih Najeeb Edward Abdullah!

Imej
Header AMRAFAHAN yang baru nih dibuat oleh Najeeb Edward Abdullah. Ni nama kat FB dia... Dulu nama dia Najeeb jer.. tapi tetiba ada Edward pulak! Aahh!! layan jer lah!! hehehe Budak ni memang pandai buat grafik-grafik nih! Dah laa terrer hensem lak tuh!! Dah lah hensem!! Single lak tuh! hehehe.. Jib!! Up sikit diri ko yer!! kekeke Dia pun ada blog, kami kenal pun dari blog... Nama blog dia katanajeeb. Blog dia nih kategori remaja ilmiah tahap tinggi.. huhuhu... orang putih pun komen kat blog dia!! Kellassss!!! Mengikut cerita Najeeb nih, dia ada kembar dulu, tapi kembar dia dah meninggal masa kecil! Betul ke cerita kau nih Najeeb? kalau salah tolong bitau!!

Header nih dibuat secara percuma kepada blog AMRAFAHAN nih.. err.. setakat hari ni dia tak minta bayaran laa.. hehehe... Sebenarnya lama dah dia buatkan.. cuma aku baru jer tukar hari nih!!

Lagi pun blog nih dalam sedar tak sedar dah setahun dah pada 31 Oktober 2011 lepas... Tu yang tukar tu.. sepatutnya aku tukar pada 31 Okt hari…