Jumaat, 1 Julai 2011

Sebelum pergi sekolah...

Pagi tadi sementara menunggu mama bersiap aku dah letak Auni Auni Auni dalam kereta.. ermm.. bila dah letak dalam kereta tu macam macam hal diorang explore.. Hadouihhh... gelak aku tengok perangai depa semua nih..

Ni AF.. aku tak tau apa motif ni nak masuk bawah cermin tu...


Ni AN suka main kunci kereta abah

Yang depan ni AF dengan hingusnya.. yang belakang tu AH dengan mainannya.. sukaaaa masuk mulut!!


Main susu Abang yang nak diberi ke taska

Dah terselit dalam ni lepas tu menangis.. kekeke Abah bior jer... haaa rasakan!! kekekeke



p/s: Hari genap 4 tahun aku kerja kontrak dengan KPM.. macam macam kenangan manis pahit masam semua semualah... Terkenang masa mula mula masuk kerja dulu.. seminggu pertama kitorang beramai ramai main game congkak dan lain lain sebab belum dibuat penempatan lagi.. hehehe...

10 ulasan:

Axie04 berkata...

anak2 yang ceria, suke nyer tengok
kpd abahnyer, semoga dimurahkan rezeki. huhu

Sisters berkata...

dah tersepit plak dah hehehe...cute cute!

mizzkechique berkata...

haha..comel..comel... semua pelusuk dia nk redah..

Mama Zara berkata...

anak2 ni anggap kereta macam rumah kan..

Noriz berkata...

mesti lasak cam abahnye dulu kan...hihi

puan nina berkata...

aiyok...sampai tersepit..hahahah

Rai berkata...

budak kecik memang suka masuk kat celah cermin tu gamaknya kan..hehe..

iPai berkata...

umak ai .. ape die cari kat atas tuh .. adeh2 .. sian dia ..

MSS berkata...

agak2 nya kalau pakai MPV ni mesti seluruh pelosok MPV tu dikerjakan...kalau dah besar sikit tau lari2 boleh main keja2 dalam MPV tu...=D

Ini Kisah Tia berkata...

adoi abahnya bio lan je ? hahaa . kesian AF ..

exabytes unlimited