Sabtu, 30 Oktober 2010

Kenapa Amrafahan?

Assalammualaikum & Salam sejahtera,

Mungkin ada yang tertanya-tanya kenapa tajuk blog ini Amrafahan? Ada maksud ke?

Hehehe... sebenarnya memang ada maksud... blog ini dibuat atas dasar suka-suka dan mencari kawan lama dan baru... Amrafahan lebih berkisah kepada cerita tentang anak-anak aku... Mungkin ada sedikit cerita-cerita lain... Yelah kan?!! Masa depan siapa yang tau?!!

Amrafahan.... berkenaan dengan nama keempat-empat anak aku, yang aku gabungkan huruf depan diaorang...

Nama anak-anak aku...
A qil
M uhammad
R ayyan Bin Huszaini
A uni
F aqihah Binti Huszaini
A uni
H aziqah Binti Huszaini
A uni
N aqibah Binti Huszaini

Itulah kisahnya... macam mana datangnya Amrafahan tu...

Best ke blog ni?! Entah?! Aku pun tak tau?!! Lantak korang laa nak suka ke tak blog ni!! Aku hanya menaip ikut apa yang terlintas kat kepala otak aku sekarang nih!!

Err... Mungkin ada yang tertanya-tanya... ehh!! kembar ke anak mamat nih??!! hehehe... Aku pun jawab... Haah!! Kembar!!! Kembar tiga!! Bukan bangga ke apa... Aku rasa sangat bertuah sangat sebab dikurniakan anak-anak kembar ni!! Orang lain mungkin ada kembar... kembar dua... tapi aku kembar tiga lak tuh!! hehehe... ada cerita disebalik macam mana aku dapat kembar nih...
InsyaAllah aku akan sambung lagi nanti...
Wassalam...

Masa ni baru berumur 2 bulan

Abang tengah makan roti

Abang dan adik-adik-adiknya

exabytes unlimited