Isnin, 7 Mac 2011

Lady Dayana tanya AMRAFAHAN jawab!

Huii!!!

Ok kita pergi ke soalan seterusnya.. datangnya dari adik Lady Dayana, baru lepas sekolah rasanya nih! Betul ke dik? hehehe pemilik blog My Ordinary Life :) Blog ni direview oleh Ben Ashaari ko!

Dicilok dari tempat yang sepatutnya! kekeke


Soalannya...
berapa lama eh pantang lepas beranak ank kembar ni??

Jawabnya..
Untuk wife aku dia berpantang macam orang lain juga, 44 hari, tapi dia cukupkan 60 hari.. Sebab operate kan.. kena lama sikit.. Lepas tu masa pantang tak boleh makan poleney ke apa ke.. sebab bayi pra matang tengah menyusu, nanti effect kat bayi, boleh kena demam kuning teruk dan cirit birit, nanti berat badan susah naik.. Haihh... ni tak baca entri sebelum ni laa nih.. yer dik? hehehehe... 

Ada ke patut... kawan-kawan lelaki aku kata, aku kena berpantang 100 hari untuk seorang anak.. jadi 300 hari untuk tiga orang anak!! Gila apa dia orang nih!!! Dekat setahun tu kena pantang!!! Mana boleh.. kasihan aku!! huhuhuhu... ehh silap.. kasihan isteri aku!!! hihihihi...


3 ulasan:

MamaFarhan berkata...

hahahhhaa....300 hr tu... sabar jer la...

Farra berkata...

300 hari tu boleh meroyann ekekek

lady dayana. berkata...

hehheheh ada eh gtau dulu? :P ingt kan lama klu beranak kembar.

omboiii klu 300 hari tuh mmg melampauu..huhu XD

exabytes unlimited