Catatan

Tunjukkan catatan dari Disember 30, 2012

Macam nih lah agaknya nanti!

Imej
Macam nih lah agaknya nanti kalau si Auni Auni Auni bersekolah! hehehe takleh nak bayangkan macam mana nanti! Boleh ker duduk diam-diam, sebab sekarang nih kalau nak ambil gambar sekali memang payah lahh! tu pun kena umpan baru boleh diam! huhuhu


Tarikan kembar tiga


BALING: Kehadiran tiga beradik kembar perempuan yang mendaftar sebagai murid tahun satu Sekolah Kebangsaan (SK) Tunku Putera, di sini, semalam menimbulkan keceriaan kepada warga sekolah itu sekali gus mencatat sejarah.

Tiga beradik iaitu Norain Nabiha, Norain Najihah dan Norain Nasuha Nasir, 7, dari Kampung Telok Pendiat, Pulau, dekat sini, ternyata mencuit perasaan rakan lain dan guru sekolah dengan aksi dan gelagat tersendiri mereka.

Ibu mereka, Normah Ahmad, 40, berkata ketiga-tiga anak kembarnya bangun seawal jam 6 pagi dengan berpakaian sekolah baru kerana begitu teruja memasuki alam persekolahan.

Menurutnya, mereka juga bersiap sedia dengan pakaian dan beg sekolah serta buku yang disusun sejak malam kelmarin kerana ke…

Pungkoq!

Kelmarin masa kat rumah Opah, Mama marahlah si Kakak ni sebab berlari-lari keliling rumah Opah. Mama cakap kat Kakak..

Mama: "Kakak! Jangan lari-lari! Tampaq pungkoq tu kang!!

Si Kakak berhenti berlari, sambil buat mata besar jawab pertanyaan Mama.

Kakak: "Pungkoq tu apaaaa???!!!!"

Hahahaha kami yang ramai-ramai masa tu terus tergelak dengan jawapan si Kakak!! Lawak sungguh laa si Kakak nih!!! hahaha

Mama tensen jer! kekeke Tak jadi nak marah!!



Nota Kaki Abah:
Klik kat logo instagram sebelah kanan atas ni untuk tengok gambar AMRAFAHAN! hehehe

Tahun baru datang lagi!

Selamat Tahun Baru 2013! Moga semua azam tahun lepas terlaksana, kalau tak, bawa ke tahun nih tambah dengan azam yang baru!Moga tahun baru nih membawa rezeki, kesihatan dll yang lebih baik kepada kami sekeluarga dan korang jugak!Err.. nak tengok gambar terbaru AMRAFAHAN klik kat link instagram sebelah kanan atas nih! Boleh follow Abah jika sudi! Terima kasih!

Tunjuk bontot!

Abah perasan sejak seminggu dua ni, si Kakak perangai lawak dia yang ntahapahapantah!! Pagi ni dia buat lagi! Lepas Abah mandikan Kakak, Angah dan Adik, lepas lap badan depan pintu bilik air yang terbuka tu, tiba-tiba dia menonggeng tunjuk bontot dia kat Mama, Umi, Acu dan Opah (meja makan dekat dengan bilik air, diorang tengah sarapan masa tu. Ehh! Kami kat rumah opah kat Penang! ) sambil cakap yeyyey kakak dah mandi! Kakak dah mandi! Dengan muka comel dia tu! Huihh menjerit laa semua orang kat situ!Kakak! Kakak! Ikut perangai sapa lah agaknya yer!? Nak bitau korang ni, Err... Abah dulu kecik kecik baik tau! He he he