Catatan

Tunjukkan catatan dari September 9, 2012

Ada baby eh!

Perbualan seorang Abah yang hensem dengan anak lelakinya yang kacak didalam sebuah bilik air rumah teres sekitar Putrajaya... Masa ini si Abah yang hensem itu nak mandikan si anak lelakinya... lalu terjadilah persembangan ini.. hehehe

ABANG: Abah! dalam perut Abah ada baby ehh!!
ABAH: Ehh.. mana ada! Ada makanan jer..
ABANG: Ni!... (sambil gosok-gosok perut Abah dia yang tuff yang one pac tu!)
ABANG: Takde... dah! dah! mandi!
ABANG: Adaaa!!! Ada baby! 4 kan!
ABAH: Hahh!!! Dah! dah! mandi cepat! Abah dah lambat nih!!

Macam mana Abah dapat cerita ni! Ada laa sumber-sumber yang rapat dengan Abah beritau Abah! kekeke