Catatan

Tunjukkan catatan dari Julai 20, 2014

Iklan Raya 2014 yang patut korang tengok!

Imej
Mungkin pada sesetengah orang, iklan adalah sekadar iklan. Tapi iklan juga boleh membawa mesej yang mendalam pada hati seseorang. Iklan raya pada tahun 2014 banyak yang menarik dari yang kelakar sampai laa yang sedih.

Antara iklan raya yang memberi kesan ialah

1) Iklan RTM bertajuk Anugerah ni... boleh tengok di sini...





2) Iklan raya dari Petronas: Ke pangkuan Bonda. Memang menggamit beraya kat kampung! Tiba-tiba rindu nak raya kat kampung Tanjung Tualang kampung arwah abah. Part beratur kat bilik air tu tunggu turn nak mandi Abah dah merasa dah! hehehehe (kat bawah nih ada gambar kampung Abah!)




3) Iklan raya RTM: Ini Baru Raya!. Memang terkena batang hidung sendiri! hehehehe





4) Iklan Raya dari Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negeri Sabah (JKKN Sabah): Kuih Ibuku... tersentuh woo...





5) Iklan Raya dari TM: Adik. Iklan nih sangat comel! Saya suka! saya suka!




Jadi korang suka yang mana?

Gambar ni suasana kampung kat Tanjung Tualang, Batu Gajah, Perak, kampung adik-beradik arwah abah Abah. G…

Selamat Hari Lahir Amni si Loyot Abah!!

Imej
Alhamdullillah syukur pada Allah, hari ni genap setahun bersamaan 23 Ramadhan 1435 umur Amni aka AMR Junior.  Sekejap jer rasa..

Umur setahun nih Amni dah pandai makan sendiri maksudnya pandai pegang makanan lepas tu suap ke mulut sendiri. Amni dah pandai meniti kat sofa, panjat sofa lagi pandai panjat tangga sampai atas rumah! Abah pun kagum! hehehe dan pandai turun tangga sendiri tapi kena perhatikan dia laa.. merangkak laju jer.. pandai pegang botol sendiri dan masih menyusu dengan mama.

Cuma selsema Amni belum baik sepenuhnya. Duduk kat rumah kurang sikit hingusnya tapi bila hantar ke taska, hingus balik. Kasihan Amni, nak buat macam mana kan.. taska tu air con nya centralize.

Abah dan mama serta Abang dan kakak-kakak Amni doakan Amni terus sihat hidup terus diberkati Allah dan menjadi anak yang solehah. Abah, Mama, Abang dan Kakak-kakak Amni sayang Amni sangat-sangat!!

Selamat Hari Lahir budak loyot Abah nih! Happy birthday sayang!
Kalau nak tengok video Amni gumbira sebab dapat …