Catatan

Tunjukkan catatan dari Februari 26, 2012

Abahhh!! Jom laa mandi!!!

Okeh! Dah beberapa kali dalam minggu nih Abah kena kejut dengan Adik lepas tu ajak Abah mandi, mula-mula tu macam malas laa sebab mengantuk sangat, tapi bila Kakak, Angah dan Adik sama-sama tarik tangan Abah ajak pergi mandi macam pagi tadi diorang buat, nak tak nak kena bangun juga laa.. Bila Abah bangun dan duduk kat tilam tu, Auni Auni Auni akan panjat peha Abah suruh dukung masuk ke bilik air... waaaaaaaaaaa........ tengah mamai-mamai tu.. kena dukung diorang.. Abah pun suruh diorang jalan jer... dekat jer pun... 4 langkah abah, 20 langkah Auni Auni Auni dah sampai dah bilik air.. hehehe...

Pagi tadi diorang kejut Abah dengan pakai pampers jer, dah bersedia nak mandi. Lepas masuk bilik mandi berebut pula si Kakak dengan Angah kepala shower air panas tu, nasib laa Abah tak on lagi heater dia, masing-masing nak buat sendiri, lagi-lagi si Kakak nih! Kalau boleh semua barang dapat kat dia dulu, lepas tu buat muka nakal ketawa nakal... geram macam nak peluk jer dia masa tu.. tapi Abah …