Tin Ta Kibod tanya AMRAFAHAN jawab!

Ok selamat nak tengahari kau orang semua!

Soala ni ditaip oleh Tinta Kibod pemilik blog Tinta Kibod, nama dia aku tak jumpa dalam blog, ada pun BS jer.. BS tu apa? Bas sekolah ke? hehehe.. jangan marah aa.. Suka tengok Header dia.. awan dengan bunga dia boleh gerak-gerak! Comel jer!!



Ok soalannya ialah

berapa lama perkahwinan korang?

Ok dia tanya pendek aku jawab panjang sikit yer... 

Sebenarnya aku berkahwin dan tahun ke 5, tapi sebab nikah pada awal Disember, jadi masih pengantin baru lagi yer.. baru 4 tahun 3 bulan.. 

Nak cerita sikit.. masa awal-awal kahwin isteri aku keguguran 2 kali, sebab rahimnya tak kuat, selepas itu baru dikurniakan si Abang Aqil ni. Masa si Abang dah setahun dan masih menyusu ibu secara apa ekk.. er... exklusif ke apa tah.. senang cakap fully breast feed laa.. kang aku taip BF kan ada yang tak paham.. yang muda-muda laa kot.. yang dah kahwin tau laa kan! Kami dikurniakan kembar Auni Auni Auni.. 

Err.. kalau tak anak aku dah 6 orang ek! hehehe...

Ulasan

:|: TinTa Kibod :|: berkata…
muhaha..kelaka lak bpak org nih..kehkeh...

BS=baby sitter la..he he..

haa BF tu..klu org muda² mst igt BF=bofren kan kan kan..:p

benonya bru je tuka templete blog ngn tuka nama tu..kalo dlu letak nama sebenar haha...my name is ayue..:)

Alhamdulillah...tu lah Allah ambik 2x..pastu bagi lagi banyak rezeki..ha hamek la kan kembo 3 sekaligusss...Aaaammminnn...

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!