Bergelumang dengan tutttt!!!

Hadoii haiii!! salam sejahtera kat korang! Asssalammualaikum!!

Pagi tadi AMRAFAHAN bangun awal laa pulak!! pukul 6 lebih laa.. oklah tu.. tapi mata abah mengantuk bangat nihh... jadi sambung laa tidur.. konon konon nyaa... tapi tak dapat jekkk... Auni Auni Auni menyerang dengan menempekkan kepala dan badan dorang kat badan abah dorang yang tuff ini... huhuhuu.. masing masing berebut nak baring kat abah dia... dengan si Abang sekali berebut...

Tempat AH kompom kat atas dada.. AF kat perut... AN kat lengan.. abang kat lengan juga... huhuhu... pakej dengan bau masam hancing kencing dorang.. bocor dari pampers dorang sebab abah terlupa nak salin... huhuhu hambik obat!! tak pasal pasal cium bau kencing dorang sepanjang aku nak tidur tu..

Disebabkan aku gagah perkasa.. huhuhu.. aku bangun juga laa ajak dorang mandi... tak tahan wooo dengan itu bau... ermmm... time mandi laaa dorang paling suka.. rela hati masuk bilik air tu.. mandi air sejuk pun takpe.. asalkan dapat main air.... hari ni teknik bermain air dalam bakul sampah yang diisi dengan air.. lepas tu cubaan masuk beramai ramai ke dalam bakul sampah kecil tu.. masuk sebelah kaki pun takpe... kalau tak dapat masuk kaki.. masukkan tangan lepas tu percik percikkan kat muka antara satu sama lain.. abah pun terbabit sama jadi mangsa percikan.. huhuhu.. er.. bakul sampuh tu bersih yer dan tak berlubang.. sebab tu boleh tadah air..

Tiap kali kalau aku mandikan dorang... kompom aku basah kuyup punya.. sebab tu semalam aku lupa aku tak mandi lagi... haaa... tu alasan aku ok!! konkrit tak alasan? konkrit kan?!!! hehehe

Hermm.. lepas tu pakaikan dorang cepat cepat pampers tak nak jadi macamsemalam lagi.. jenuh den.. berak ke kencing kat toilet tak pe laa.. tapi kalau dah berak ke kencing kat lantai bilik.. huhh jenuh nak cuci cam semalam tuh... lepas tu gosok baju kemas beg dorang buat susu dan letak dorang dalam kereta.. lepas tu hantar dorang.. ke taska... hadoiii haiii ingatkan sempat sampai opis tapi lambat gak... lambat 3 minit.. grrr.... hari hari lambat dah nih!! huhuhuhu harap harap besok tak lambat lagi laa..

Oklah tu jer aku nak membebel... jangan boring aa.. kalau boring bitau laa yer.. aku tak tau selera pembaca macam mana... aku taip ikut dan jer... huhuhuhu... daaa...

Ulasan

Mama Kembar 3 berkata…
boleh bayangkan camna 'harum'nya bau pampers diorang tu hehehe. sama cam my boys, bukak je pintu bilik diorang terus nak fengsan bau hancing hehehe
Huszaini berkata…
hehehe tu laa pasall!!!
mashi berkata…
hehe...mcm2 ragam budak2...biasa la tu bau2 hancing...sy dulu basuh kencing and berak adik2...tahan jer..!! =)
sy x boring, sy suker dgr pengalaman AF.. best ooo
Axie04 berkata…
HUHU
SANGAT PRIHATIN, MANJA SUNGGUH DIEORANG
Huszaini berkata…
Mashi: bagusnya kakak nihh! Terbaik!


Aku intan: terharu! Terima kasih yer!!

Axie: hehehe manjaaa... Tu yang abah selalu kena tampar tampar manja dengan diorang..

SN: Mama dorang kursus

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!