Catatan

Tunjukkan catatan dari September 21, 2014

Percutian di Agrofarmstay menyeronokkan!! (entri gambar banyak giler)

Imej
Pada Jumaat lepas Abah bersama kawan-kawan blogger dari #KelabBloggerBenAshaari pergi bercuti di Melaka setelah menerima jemputan dari pihak AgroFarmStay.





Ini peluang keemasan Abah nak bawa AMRAFAHAN bercuti dan berseronok dengan suasana luar bandar. Kami tiba pun dah lewat tapi masih sempat untuk dengar taklimat dan makan malam!

Taklimat ringkas itu disampaikan oleh En. Ahmad Bashiruddin pemilik AgroFarmStay. Dari taklimat tu, kami para blogger dah tak sabar nak tunggu untuk aktiviti seterusnya yang akan diadakan pada keesokkan harinya.




Abah dan keluarga bersama 5 keluarga blogger dan blogger bujang lelaki yang lain dapat tinggal di Villa yang ada 7 bilik! Besar gila!! hahaha! Puas AMRAFAHAN berlari keliling rumah dari hall sampai laa ke dapur!! Dapur dia pun besar juga!! Seronoknya!!! hahahaha. Dalam kepada otak Abah ni, seronok kalau bawa keluarga adik beradik buat gathering ke lepak-lepak kat sini!!! Kat ruang tamu saje kipas siling ada 4 dan ada air con! Haaa  besar tak?!! Yang …