Hangin tapi tak boleh marah!! Versi Ketiga!

Benda ni jadi hari tu.. masa tu aku tengah tidur.. tiba-tiba wife aku kejutkan aku.. aku yang mamai-mamai terus amik gambar...

Anak-anak aku tengah main bedak lagi! Diketuai oleh abang Aqil! Punya la seronok main bedak... siap main cak-cak lagi dengan aku... Boleh main slide lagi... Dia orang tak tau abah dia tengah hangin jer... walaupun aku hangin, tapi aku tak marah.. huhuhu.. lepas ambil gambar dan video, aku mandikan 4 4 orang anak aku.. punya laa penuh bedak kat rambut... macam kena tuang bedak ke kepala jer... hadoihh... sabar jer lah...


Meh layan gambar...
















Cerita hangin yang lain...


Sambil-sambil tu tolong vote kat sebelah kanan atas tu yer! Hehehe

Ulasan

Chieda Hafiz berkata…
tudia.... habis bedak berapa botol nih? hihihihi
comey betol !! geram tngok.. :D
Huszaini berkata…
chieda: setengah botol jugak laa!

sol: hehehe abah dia lagi geramm!!! huhuhu
ADEEYA berkata…
Hihihi budak2 memang suka main bedak kan :D
Mama Kembar 3 berkata…
hahaha! dah macam clown dah masing masing hahaha! pasni abah kena sembunyikan botol bedak tu or letak atas almari tinggi tinggi laa jawabnya hehe
Huszaini berkata…
Adeeya: memang sangat suka! huhuhu

mk3: dah letak dah!! tapi mama dia terlupa letak balik... huhuhuu

yaya: hehehe tq!
Amira berkata…
terbaik wokk. haha. cecomell je ank-anak kecik ny. haha. tapayh mandi pun tape, bau bedak tu than sethun ! :D
Huszaini berkata…
Amira: hehehehe haah betul tu!!
Mama AqiL berkata…
camner lar nak hangin yea..semuanye comey2 belaka...dh besar si kembar 3 nie...
~: nisa :~ berkata…
alahaiiii... kan dah beruban rambut tu...... kalau mcm ni kaya la tokeh bedak tu... biasanya mmg cam tu.. kalau senyap je masing2 konpem ada projek baik punyer diorang kerjakan...
amiey lee berkata…
hahaha cmner la agaknye..kita yg sorang ni pun haru abis bedak dia tuang..ni sekali 4..hambekkk
Huszaini berkata…
mama aqil: hehehe memang pun! huhuhu.. bila nak singgah taska kbs? hehe

nisa: haah.. kali ni abah dia orang tidur sebelah pun selamba main jer.. huhuhu

amiey: nasib aaa! sabo jer lah! huhuhu

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!