Khamis, 17 Mac 2011

Kembar sepasang yang comel!

Pagi ni kita buat sessi terjah blog kembar lagi yer!! Kali ni blog kembar sepasang yang comel!! Jarang jumpa woo!!

Nama kembar ni Amir dan Amirah. Blog mama dia orang ni cantik jer.. lagi cantik dari blog aku yang kusam ni haa.. huhuhu... errr... sebab maleh nak cari theme hehehe... sapa suruh malas.. dah blog tak cantik... huhuhu...


Marilah kita beramai-ramai terjah blog mama dia orang nih.. nama blog dia Puteri yang tersenyum... err.. keturunan raja ke? agaknya kot..

Oklah meh terjah blog kembar amir dan amirah nih ye!!

Comelnya!!!
Gambar dicilok dari tuan punya blog! Maaf yer! :)

Alhamdullillah bertambah lagi senarai kembar aku...

7 ulasan:

Mutiara Bernilai berkata...

Wahhhh..

tbe2 rase nak anak kembar gak!~

aishh.. chumel sgt2

Huszaini berkata...

Amin.. mudah2an dapat..

IbuAmirAmirah ;P berkata...

erkkkk...macam malu2 dan blushing melihat gambar sendiri dan anak2 di sini..heheheh...

TQ for such a NICE entry...hehe

p/s: tak keturunan raje pun..perasan je macam puteri..heheheh

amiey lee berkata...

suka nye....dulu kawan kelas ada kembar sepasang... hafizah izrin n hafizan izri

sukaaaa sgt

Cik Sara berkata...

wah..dah kembar..sepasang pula tu..bertuahnya badan..teringin juga nak anak kembar..(^___^)

AzharAzfar berkata...

ni mama kembar ni nama cik dibah ekk.. mama cik dibah la ekk..erm..comel anak kembar mama cik dibah ni...

IbuAmirAmirah ;P berkata...

hihi..

TQ..memang sangat bersyukur atas kurniaan Illahi ini ^___^

exabytes unlimited