Jumaat, 18 Mac 2011

Sakit Amrafahan berjangkit rupanya!!

Sedihnya bila penyakit Amrafahan ni berjangkit!! Huhuhu.. nak buat macam mana.. dah nasib badan.. Sian pada yang terkena jangkitan tu..

Aku kat sini hanya mampu berdoa agar kembar yang terkena penyakit Amrafahan tu cepat sembuh!


Harap-harap tiada apa yang kritikal..  Aku juga berharap penyakit ni tak berjangkit pada budak-budak lain.. cukuplah pada kembar ammars nih.. Nasib laa tak banyak habis.. habis sebotol kecil jer...

Sakit apa haa? Nak tau? Meh terjah kembar ammars!! Sebelum tu.. doakan dia orang sihat ye! hee...

5 ulasan:

nasazfrog... berkata...

hahahaha ingatkan penyakit apa td... hehehehe yer bebudak mmg gemar main bedak,, hehehehe,, lawak2

munna berkata...

penyakit ni mmg budak suka buat main....boleh habis sebotol bedak dikerjakan...

Huszaini berkata...

hehehe! jaga-jagalah anak anda! hehehe

~: nisa :~ berkata...

huszaini: setakat ni masih belum pulih sepenuhnya, masih ada lagi gejala atau simptom2 jangkitan tersebut.. ha3...

Huszaini berkata...

nisa: wahh! bahaya nih!! kena amik tindakan segera!!

exabytes unlimited