Jumaat, 18 Februari 2011

Hangin tapi tak boleh marah!! Versi Kedua!

Haiii lah.. anak-anak... nak marah tak boleh.. nak gelak pun boleh jerlah... Kali ni acara main bedak diketuai oleh En. Aqil disertai oleh Auni Auni Auni...

Kelmarin, anak-anak, aku letak dalam bilik... lepas tu senyap jer... wife aku pun pergi laa jenguk... ingatkan dah tidur.. rupa-rupanya ada aktiviti...

Wife aku buka jer pintu bilik terus panggil aku berkali-kali... aku pun ingatkan ada apa laa... sampai atas tengok... baikkkkkk punyer dia orang main bedak... Hangin jer nengokkannya... tapi pada masa yang sama tersenyum dengan keletah dia orang... hehehe... so layankan jerlah... Anak-anak abah... anak-anak abah... huhuhuh...

Auni Naqibah nampak aku jer terus cakap abahhh!!

Semua berebut nak keluar bilik bila pintu terbuka!

Tangan dah putih dah! Penuh dengan bedak!

Dengan perasaan kompiden jer Aqil continue main bedak! Grrr!!!


Cerita versi pertama klik sini

10 ulasan:

deAnza-wAnda berkata...

hurm...hihi... x bole nak komen ape2 cume mampu gelak jer... bdk2 kann... biasa la tuh..

wanda berkata...

hahaaa..mmg ta boley nak mrah..sbb nk gelak pun ade..terima je lahh..

Makbed berkata...

haaa.. mmg umor camni kot kan mian-main bedak ni. sama la ngan si oni pun.

Mama Kembar 3 berkata...

hahahah! cute! hahahah! :-)

mummy darwishes berkata...

hahaha....tu la kn...nk mrh pn ada nk gelak pn ada...tp klu dh time penat tu..mrh lbh dr nk gelak...geram je....darwishes td main krim rambut ucu dia...mummy nk tukar kaler ijau dh tp dok pk arini dh bk kaler bertukar..so smpn je la...now, nk gelak plak dok terkenang ape yg dh terjadi...kahkahkah

Huszaini berkata...

Pening tapi seronok melayan keletah dia orang nih!! hehehehe

awEEN berkata...

comeynye 4-4 orang budak tecit ni..gerammm je nengoknye.. hehehe

Huszaini berkata...

aween: hehehe tq aa... kombang lobang idung mak dio! kekeke.. err.. wife aku tak baca kot komen nih... hihihihi

aNgAh_aLiFaH berkata...

takleh marah, abah nye ajak mama plak join skali anak2 main bedak ok.. hehehe..

Yaati Nor berkata...

sabar je la..lepas nie, simpan tinggi atas almari semua bedak2..mcmn blh terlepas nie...hehehe

exabytes unlimited