Khamis, 17 Mac 2011

Cantiknya duduk!!!

Aiii... cantiknya duduk anak aku nih!!! Siapa yang mengajar nih??!! Duduk macam nih?!!! huhuhu..

Kejadian nih berlaku sewaktu nak balik dari taska. Dah letak dalam stroller, baik punya dia angkat kaki.. huhuhu... pandai sungguh! Anak abah nih!!

Agaknya si Kakak ni selesa duduk macam ni.. siap tompang tangan lagi... hehehe... muka selambar jer... Geram aku!! hehehe.. gelak jer tengok perangai si AF ni..

Abah nak pesan ni.. sekarang ni, kecil-kecil tak pe laa duduk macam ni, dah besar nanti tak boleh tau AF ye!! Seksi sangat!! huhuhuhu



Apa tengok-tengok!! Hehehe

8 ulasan:

MamaFarhan berkata...

sabar jer la... huhuhuh..
(^___^)

Si Kechik berkata...

hehehe...comelnya..mybe kaki lenguh kot..tue yg angkat kaki mcm tue...:)

logorithm berkata...

Fuiyo! Gaya taiko gitu... hehe...

fyna berkata...

hahaha...ade gaye tue..

Huszaini berkata...

Hahaha! macam-macam perangai anak2 nih.. jadi abah dorang ni memang kena sabar banyak nih! hehehe

yanadaniel berkata...

Abg Hus sabar yer... Gitu laa gamak nyer perangai budak2 zaman sekarang cepat belajar nak jadi cam org dewasa :)

tuan empunya robok berkata...

:)0 arrr comel tangat lah! tubittt kang bawu tawuuu ;p

GadiSQaMp0nK berkata...

genster nya cara duduk..

exabytes unlimited