Hangin tapi tak boleh marah Versi Keempat!

Hari tu abang baik punya main susu dalam kereta.. habis dia tuang kat seat depan, dashboard, pintu, cermin depan bumbung semua kena susu! Hangin jer aku!!!

Masa tu balik dari taska so aku dah letak semua dalam kereta, tapi tertinggal 1 botol susu Auni, cikgu dorang terlupa nak bagi.. bila aku pergi ambil botol tu lepas balik ke kereta.. aku tengok dashboard tu dah bertakung dengan susu.. perghh!! geramnya aku!!!

Bila aku belek lagi.. kat rambut adik dia pun ada! haisshhh!!!

Penuh susu bertakung!


kat bumbung pun ada!


Kat cermin

Dalam lubang aircon pun ada!

Ulasan

:|: TinTa Kibod :|: berkata…
sebelum ni bedak..
ni dah susu plak..
kesimpulan...dorang ni suka item yg berkaler PUTIH...

hahaahaha...
Makbed berkata…
waduh waduhhh.. ini lagi kritakal ni. hahahhaa. auni saya just tuang susu atas tilam ngan lantai jek.
ellisya berkata…
hikhik..
nk marah..
tp ksian kan..
sbb depa pon tk taw pe..hehe
wakakkakka...

tapi suspek ko sbb bole jaga budak2 tu..

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!