Demam laa pula!

Dua tiga hari yang lepas ni Auni Auni Auni demam.. termasuk laa si Abang.. yang paling tinggi demamnya si AN, lembik jer.. tapi bila lepas dimandikan dan dibagi ubat baru nampak ceria!

Pagi tadi semua dah makan ubat.. harap harap semasa kat taska nanti dorang tak demam lagi laa.. kesian tengok dorang lembik..

Mungkin ini punca dorang demam kot...

Abah yang ajar dorang main air nih! huhuhuhu....


Gambar cekci! hehehe

Ulasan

Mira R. berkata…
sekarang cuaca tak menentu.
masMZ berkata…
siap kena saman malu masa diorang besar nanti! hahahahaha
CikNyz berkata…
semoga auni3 cepat sihat ..
Mama Zara berkata…
panas2 ni dpt berendam mmg best :)
aizamia3 berkata…
jangan kata anak-anak.. mak budak pun nak join sama.. ;)

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!