Mood di pagi Jumaat!

Pagi tadi nak pergi sekolah semua muka suram jer... si Abang kaki tercalar luka.. Auni Auni Auni meraung dalam kereta masa tunggu aku masuk kereta.. huhuhu

AH: tempat duduk kegemaran dia kat tengah tengah kerusi pemandu dengan penumpang depan.. selalunya dialah tukang tukar gear auto kereta abah dia tanpa suruh! Ikut suka hati dia jer! Lepas kereta mengaum laa!! huhuhu


AF: bulan ni comfort zone dia dikerusi depan, bulan lepas kerusi belakang

Abang takde mood sebab kaki luka.. dari depan pintu rumah ke kereta kena dukung! hadoihh.. bukan jauh pun! 2 metel jer jarak pintu dengan kereta tu! huhuhu

AN: comfort zone dia bulan ni kat belakang, bulan lepas memang tak boleh duduk belakang langsung! Kat tepi dia tu bantal bantal untuk AMRAFAHAN yang dihadiahkan oleh kawan mama!

Ulasan

mama_Noriz berkata…
wah, beso betul kungfu panda tu... mmg comfy punye :)
Teratak Hami berkata…
Dah jadik macam bilik tidur kereta korang ye :-)
Nur Aini berkata…
hari tu saya telah berjaya menatap muka auni3 dekat taska....comel sgt

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!