Apa kena dengan mata ni?


Dari minggu lepas aku perasan mata kiri aku ni macam susah fokus lepas tu rasa macam ada bayang kat mata ni, bila berkelip dia keluar lepas tu hilang.. Bila tengok kaler dengan mata kiri, kaler tu akan jadi gelap sedikit.. Kenapa aa?

Oklah doktor dah panggil nih... Harap harap takde yang kritikal... Risau laa pulak!!

Location : Jalan P9e, Presint 9, 62250 Putrajaya, Federal Territory of Putrajaya,
Posted via Blogaway

Ulasan

aizamia3 berkata…
insyaAllah moga takde pape.. ;)
Huszaini berkata…
terima kasih! esok ada apoinment lagi, doktor nak masukkan ubat dalam mata nak besarkan bebola mata huhuhuhu

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!