Video Auni Auni Auni berebut barang!

Pagi tadi Auni Auni Auni dah bergaduh berebut barang... perebutan terjadi antara AN dan AH. AN sebagai tukang nangis, AH tukang rebut, AF pemerhati, Abah ukang cameraman, Mama tukang bagi barang a.k.a referee, AMR tukang tidur!

Kejadian berlaku subuh subuh tadi!! tak sempat buka lampu pun!!

Saksikan video hangat nih! Hehehe...

Ulasan

aizamia3 berkata…
alololo.. comelnya dorang ni..
pagi2 dah buat aksi.. ;)
qilah berkata…
alalalala.comelnya .
[n a j e e b] berkata…
alolololo...tomeinya.. (padahal x bleh tgok pun vdeo tu...) hahahah!
nabilah_2908 berkata…
pagi2 lagi dah bangun yer...

makan apa tu...beria-ia menyuap..hehe.. ;)
NaniE berkata…
AH tu protes ke duk lantai sana..? hehe..pandainya dia mengajuk mama ngn abah dia..hehe..tgk kat header blog nikan, yg paling atas sekali tu muka nakal je..yg tu ke AH?
Huszaini berkata…
aiza: haah! abah dia tengokkan aje! hehehe

qilah: hehehe terima kasih!

najeeb: cess!!!

nabilah: heheh saje dia buat action makan2

nani: yg depan sekali tu AF. heheheh
Ema Mokzima berkata…
alahai comel nya... pagi2 dh bergaduh ya.. berebut.... hmm dh diam tu.. sorg kesat hidung..semua kesat hidung..macam ada tarikan graviti lak... hehehhe.. comel.... tp mgapa sorg tu warna hijau tu.... 2 pink...hehehhehe
NaniE berkata…
bukan depan sekali. yg paling atas tu..dari kirilah, senang cerita

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!