Sabtu, 16 Julai 2011

Hangin tapi tak boleh marah!! Versi Kelima!

As salam.. pagi tadi aku jumpa member aku kejap amik barang kat puchong... disebabkan mama sibuk bersukan jadi aku bawa laa AMRAFAHAN ikut aku.. lagipun takde orang jaga.. akulah yang kena jaga.. 

Bila sampai kat rumah member aku, aku bersembang kejap dengan member aku kat luar kereta.. Bila habis bersembang jer aku nak masuk kereta.. Bila tengok haihh... tuang susu atas rambut pulak!!! adoii... nasib laa tak mandi lagi... yang kena tuang tu si AN... yang menuang tu aku tak pasti sapa.. huhuhu...





Ok.. tu satu kisah.. bila balik rumah.. aku mandikan siapkan semua laa.. lepas tu aku masuk bilik kejap.. tetiba tiba senyap jer... tv pun senyap.. suara budak-budak nih pun senyap.. haishh.. tak boleh jadi nih... samting wrong nih! 

Aku terus keluar bilik... dalam hati ni ahh.. mesti main bedak laggi nih!!! Tengok kat depan tv takde... tengok kat dapur... baik punya si Abang dan AF dan AH main susu tepung!!! Haisshhh!! Menyirappp jer.. sabar jelah!!!


Okeh... lepas tu aku cuci tangan kaki dorang.. aku lepas kat bilik atas... Aku turun bawah balik nak kemas susu bersepah nih.. Bila dah siap kemas tu aku naik laa atas.. Haiissshhhh... dorang main punggah kain pulak!!!! Grrr... ni tak boleh tahan dah! Aku terus bertukar menjadi resakse gorgon! huhuhu... tapi tak sempat ambil gambar... lagipun tangan resakse kan besar.. mana boleh nak snap gambar... huhuhuhu...


10 ulasan:

JHaZKiTaRo berkata...

salam kenal.. rajin2, jemput singgah ke blog hamba kalau nak baca pengalaman hamba mengembara ke 46 buah negara.. :)

Kak Aya berkata...

ohh sungguhhhhh mencabar kesabarann.......sabarrrr

ADEEYA berkata...

Huhuhuhu :/ budak2 selalu macam tuu :/

NaniE berkata...

haha..kelakar betul..memang hangin tak ingatlah camtu..misti hari2 boleh jadi resakse gorgon..haha..

saya nak jaga anak buah sorg pun tak terlarat nikan pulak abah amrafahan yg bukan sj triple..empatple..hehe..haish..sabar jelah..

NaniE berkata...

haha..kelakar betul..memang hangin tak ingatlah camtu..misti hari2 boleh jadi resakse gorgon..haha..

saya nak jaga anak buah sorg pun tak terlarat nikan pulak abah amrafahan yg bukan sj triple..empatple..hehe..haish..sabar jelah..

:|: TinTa Kibod :|: berkata...

pasni resakse gorgon pat darah tinggi akaka...

masMZ berkata...

wowweeeeeeeee..... kecik2 dah demand mandi susu nihhhh..... mao jadi dara jelita larrr tu...... hihihi

nyanyisunyi berkata...

sabo je lah...tu kecik mcmtu...bila besar lain pulak ragamnya..

ellisya berkata...

huhu..mmg hobi diaorg skrg ni main tuang2 susu cmtu kot..hehe

RazFiRa berkata...

wah!comelnye kembar 3!

exabytes unlimited