Gambar AMRAFAHAN di Floria Putrajaya 2011

Entri bergambar! Sila layan.. hehehe terima kasih!! Gambar tak secantik dan setajam DSLR hanya menggunakan camera tipon jer! Ada lebih kurang 96 keping gambar! Semua ni untuk kenangan kami sekeluarga! Maaf kalau lambat loading yer!!

Bukan senang nak dapat bergambar sekeluarga nih! Terima kasih pada bro yang tulun ambil gambar kami!!


Masa baru sampai... sempat bergambar sebelum masuk dalam khemah besar tu!! Apa nama tah! Tak ingat laa...


masam!

Ceria!

Masam balik!! hehehe dia pandai buat sendiri!! yang buat muka ni AF... kan mama kan? hehehe
 Bergambar didalam khemah tu! Ada aircon! takde laa hangat sangat!













Mama paksa abah bergambar! hik hik hik!!






























Nak turun dari strroller!







Pelamin
 Garden Entrance
Garden Entrance






Masa ni abang berbisik dengan mama!
Abang berbisik dengan mama...
"Mama ni rumah sapa? "
"rumah bird! Bird dah tidur! "
"Tak boleh masuk ke?"
"Tak!"



Fine dining!

Giler ko! tak nampak orang depan! Kalau bersembang. macam sembang dengan kayu kat depan tu jer! hehehe













On the way nak tengok bot berhias!




Angsa besar dan kecil!




BONSAI







Bot Berhias!!






AF keletihan! tidur pun pegang kaki dia! hehehe comel jer!

Tengah tidur sambil pegang kaki dia! hehehe

Ulasan

ctazct berkata…
nak g la esok bestnyer hehehhe
Mama Kembar 3 berkata…
cantiknya! tp meja fine dining yg bunga besar gedabak tu macam tak praktikal je kan. btw, abah nampak cam makin kurus laaa, penat kena buli ngan amrafahan bila mama berkursus yer? hehehe
Huszaini berkata…
ct; pergi laa!! best!!

mk3: hahaha kurus!! camera trick kot! kekeke haah macam tak praktikal! melampau sgt!
Ema Mokzima berkata…
wa...bestnya... suka sgt bunga... kena gi nie.... best2 sgt2... cantik2...
:|: TinTa Kibod :|: berkata…
eh start bila smpai bila?
Huszaini berkata…
Ema: pegi laa last day 17 JULAI NI

tinta: setat sabtu lepas.. sampai 17 julai nih
ADEEYA berkata…
OMG lawa gileee me LOVE tulips :( sedih sebab tk dapat pergii

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!