Sabtu, 5 Februari 2011

Hati girang jumpa anak-anak!

Waa.... lamanya tak update... huhuhu... penat aa...

Semalam aku sampai dari JB. Turun kat R n R Serdang, wife aku dan Aqil datang ambil aku... masa aku sampai kat kereta, Aqil dan mama tertidur... Lepas tu aku ketuk cermin kereta, mama bangun... lepas mama kejut Aqil! Aqil terus bangun dan panggil aku "Abah! Abah!" berulang-ulang kali!! Bahagianya rasa!!! Aku masuk kereta terus terus Aqil! Nampak muka Aqil happy jumpa abah dia! Ya Allah!! Rindu! Sayang! Bahagia! Girang! Semua-semua lah!!! perasaan aku masa tu! Peluk lama-lama! waaa.... bestnya rasa!! Lepas tu peluk mama pula... adegan tu tak boleh cerita... hehehe...

Lepas tu bertubi-tubi soalan si Aqil tanya kat Abah dia nih.. hehehe... aku tak kisah... aku jawab jer... hati gumbira! Gila kau! 9 hari tak jumpa anak... hermm... macam-macam laa kawan-kawan aku yang terpaksa kerja jauh dari keluarga... mesti rindu gila!

Jangan kau orang muak la pula dengan cerita aku ni! Cuma luahan rasa sayang rindu aku pada anak-anak aku... Nanti lepas ni kena tinggal lagi... minggu depan nak balik Johor lagi sebab adik aku nak jalani pembedahan buang tumor dia tu nanti... Kena teman mak aku, kasihan dia nanti...

Oklah nanti kita cerita-cerita lagi! Haa.. nak selit sikit... Jangan lupa join lucky draw yer!


Pengarang jantung hati Abah! AMR

3 ulasan:

YUL berkata...

kalau dah ada anak nie, orang kata segala stress kita akan hilang bile jmpe anak betul kew bro? huhu

Disebalik kisah seram rumah banglo VILLA NABILA

aima in luv berkata...

bestnya ada family yg bahagia mcm fmly nie... hehehe

Huszaini berkata...

Yul: betul aa! Tengok muka anak dah sejuk hati nih!! :) Tu belum tengok muka isteri! Bergolak hati.. kekekee

Aima: Alhamdullillah... :) Ada manis ada masam ada masin ada pahit! Tu yang buat bahagia tu! :)

exabytes unlimited