Jumaat, 4 Februari 2011

Makan malam yang best!

Semalam aku dan adik-adik aku pergi makan kat Restoran Hassan Ong Kota Tinggi. Sedap giler! Giler pun tak sedap macam ni! hehehe...

Apa istimewanya hassan ong ni?
hehehe... tukang masaknya adalah cina muslim. Masakan dia Chinese Style! Memang sedap aa... Lepas tiap-tiap malam orang ramai! semua kaum ada aa...

Yang bestnya lagi, makanan ni ditaja oleh mak kita orang... kekekeke... terima kasih mak! Walaupun mak tak ikut tapi duit mak ikut... kekeke bertuah punya anak!! Ala... nak manja-manja dengan mak.. hehehe.. Terima kasih mak! Sayang mak!

Kita orang order air kelapa laut campur laici dan longan.. sedappppp!!! Pastu makanan pula adik aku order Shark Fin sup, puyuh lada hitam, cap cai, rojak baby squid dan ikan siakap masak stim thai. Ketam masak pedas habis... tak sempat order... huhuhuhu...

Cerita banyak takde.. kita layan gambar jerlah... Err.. jangan nilai pada rupa... bak kata omputih don't judge book by its cover! Sedap sehingga menjilat pinggan... ehh tak aa.. jilat jari sudah...

Mula kita orang makan ni... sedap woo!

Lepas tu makan ni... sayur cap cai

Puyuh black pepper

Sup sirip ikan yu aka shark fin soup.. terbaik dari laut!

Siakap stim thai

rojak baby squid yang rangup

Tak licin sangat aa... tapi sedapp!!

Harga pun tak mahal sangat... mampu milik laa.. hehehe... lebih-lebih lagi ditaja oleh mak saya... kekeke

2 ulasan:

ADEEYA berkata...

Seronoknyaaaa family gathering :D sedap makanan hihi

ida berkata...

huhuhu dapnyerrrrr

exabytes unlimited