Migrain la pula!

Hari ni aku bangun pagi solat subuh lepas tu tidur balik... Lepas tu bangun balik lebih kurang kul 9 hehehe... bukan sengaja bangun lambat tapi aku sakit sebelah mata kanan... migrain rasanya... macam mual pun ada... aku pun tak tau sebab apa...

Harap-harap boleh baik laa... kejap lagi nak pergi solat jumaat lepas tu petang nak balik KL dah... waa... tak sabarnya nak jumpa anak-anak...

Betullah kata orang.. anak ni cinta hati pengarang jantung mak bapak... aku pun hairan dengan orang yang buang anak sendiri tu... tak paham aku...

Aku minta maaf sebab minggu ni kurang bercerita pasal anak-anak aku, sebab aku jauh dari dia orang... so aku tak reti nak bercerita kalau dia orang takde depan mata ni... Lagipun adik aku sakit, sebab tu aku banyak bercerita pasal adik aku jer...

Ermm... jangan lupa yer gathering geng kembar!

Harap-harap tak hujan masa tu... Tak sabar nak jumpa geng-geng kembar lain... Kau orang yang takde kembar pun datang juga tau! Kau orang lah yang banyak tolong support aku berblog... terima kasih semua!

Oklah migrain aku macam makin sakit ni..

Wassalam..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!