Rindu kat anak anak anak anak dan mama!

**Tajuk asal: AMRAFAHAN pergi kenduri!
tapi selepas menerima pendapat kawan-kawan! Maka aku dengan rela hati tukar tajuk macam kat atas tu!!
Tq pada Izan dan Lin


Anak-anak aku pergi kenduri.. tapi abah dia tak dapat pergi... sob... sob.. sob... sedih... tapi kena sabar kerana adik aku masuk hospital sebab ada tumor di kepala dia... lepas tu Kota Tinggi banjir pula! dah terperangkap dalam banjir kita orang kat sini! hari ni hujan tak turun dah... langit nampak cerah.. tapi bandar Kota Tinggi masih ditenggelami air lagi...

Rindunya kat anak-anak aku ni... rindu sangat-sangat!! terima kasih pada wife aku sebab letak gambar ni kat fb dia.. dapatlah kurangkan rindu sikit pada diorang...

Gatal gusi anak abah ni... nak tumbuh gigi agaknya

Rindulah kat Abang! Comel sangat!

Ni pun rindu juga!!

Main ba ba cak la nih!! Rindunya!!

Rindu kat dua-dua nih!

Kenduri anak Pak Ngah

Pandai jalan dah!!!

Rindu rindu rindu!!!

Rinduuuuu!!!!!!!!!!

Patut aku tukar tajuk rindu kat anak kot.. huhuhu...



Ulasan

Izan Ishak berkata…
haah kan...kena tukar tajuk tu...rindu auni's!
Lin berkata…
yup.. but bukan auni's je. kat mama n hero gak.. jadi, i think, the best title is... 'Windu kat sume'
afni+hafiz=dani berkata…
nasib baik da start cerah kan?kalo x, nak keluar pun takut..
Huszaini berkata…
Izan n Lin: Ok saya tukar! Hehehe

A+H=D: Cerah.. tapi kat sini sekejap hujan sekejap berhenti.. tapi tengok kat bandar Kota masih banjir lagi...
(One) SiTi* berkata…
kenduri tu kagt bangi yea?
macam familiar..
tak silap kat maktab..
betuikah?
Huszaini berkata…
siti: kenduri kat kuantan
n!da berkata…
alalalala comenye ayah rindu kat anak2. ups, tidak lupe.. "rindu dekat dua2 nih" (wifey pon kene rindu sekali" hoho..

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!