Air makin naik laa!!

Tadi aku dapat berita.. Banjir di Kota Tinggi makin naik dari semalam... Harap-harap tak terus naik... semua orang fobia jadi macam tahun 2006 dulu...

Kalau jadi lagi macam tu, mungkin bekalan elektrik akan terputus, air takde.. makanan habis... nak keluar pun tak boleh... terputus hubungan...

Ya Allah... Kau jauhkanlah segala bencana di daerah ku ini.. Amin...

Semalam aku tengok air naik paras tangga jer... tapi tadi aku dapat tau dari jiran aku, air nak naik kat lantai kedai dia...

Dengar berita tadi, hujan akan turun lagi untuk beberapa hari ni...

Mudah-mudahan tiadalah kejadian buruk yang berlaku...

Gambar ni aku ambil masa hujan dah berhenti... Rumah aku kena renovate, mana boleh tahan takde astro... walaupun menyampah juga dengan astro ni bila hujan takde signal... bayar mahal-mahal tapi takde signal... hampeh... Err.... sebab tu aku buat sendiri.. nak juga tengok astro... Alhamdullilah dapat... senang jer...

Main letak atas bata jer! hehehe janji dapat signal!

Ulasan

n!da berkata…
gile astro betol.
hahaahhaa..

siyes tapenah lagi tengok orang sanggup alih piring astro supaye xkene air n dapat signal.
hahahhahaa..

bagus2. pasni saye pon nk but camni jugak2. hehe n_n

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!