Penatnya berkelah 12 jam!

haa... penatnya!! baru sampai rumah.. baru lepas punggah barang-barang! budak-budak dengan mama semua flat screen.. kekeke.. abah masih bertahan untuk update blog.. rindu gila tak update... macam tak lengkap kalau sehari tak update! Ketagih ke aku ni??

Allamdullillah pagi tadi punya persiapan 98% complete.. sampai sana baru teringat nak membakar ayam tapi tak bawa penyepit baju eh.. makananlah! Lepas tu tak ingat nak bawa kipas lepas tu tak bawa pemetik api.. gila skema taip pemetik api.. eerr.. sebabnya kalau eja lighter nanti salah pula! ehh.. ni betul pula eja lighter... kekeke... terrer aaa saya eja lighter... ehh.. serius serius.. pesan diri ini kepada diriku.. tengah update blog ni kan!! heehehhe

Lepas singgah kedai beli kipas lipas... err.. kipas sate tu.. sebab yang lain-lain keluarga sepupu saya ehh aku dah bawa!

oklah nanti sambung laa.. sakit tangan nih.. bengkak... kenapa tah?

Wassalammu...

Nak buh gambar apa yer.. ermm...

Terima kasih Kak Ely! Terbaik dari ladang nih!!

Ulasan

Yaati Nor berkata…
bestnya kelah berkelah nie..rasanya anak saya zahra dah nak 2 thn xpernah lagi mandi laut...huhuhuh sian anakku ituw...

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!