Auni Auni Auni Pergi sekolah!

Salam sejahtera!

:) hehehe... Hari tu masa nak hantar Auni Auni Auni pergi sekolah, wife aku pakaikan baju gaun kat Auni Auni Auni... comel pula aku tengok! Lepas tu letak dalam kereta memanjat-manjat dia orang... ermm... apa lagi! Aku ambil gambar laa..

Suka dia orang ni panjat-panjat!

Auni Haziqah: Stim jer mata anak aku nih!

Hi Abah!

Memang terrer memanjat dia orang nih!

Dari kiri Auni, Auni dan Auni hehehe...

Tengok sini laa! Abah nak ambil gambar nih!

Jenuh panggil tengok Abah tapi buat tak layan jer!

Dari kiri Auni Faqihah dan Auni Naqibah



Ulasan

Makbed berkata…
comelnyeeeee......
afni+hafiz=dani berkata…
penuh satu keta dgn auni,auni,auni..hehe
CAK berkata…
comey anak ko zaini. sampai reputasi aqil terjatuh teruk ni!!!
Izan Ishak berkata…
pic yg last tu bukan main lebar lagi dia senyum...syok nak pi skolah ye auni!
Mama Kembar 3 berkata…
sangat CUTE!!! pic yg last tu buat mama rasa nak tampar tampar je skrin nih, geram! hehehe
ira mohd berkata…
haha. macam2 gelagat. comel je =)

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!