Gambar Kembar 3 berkelah lagi!

Sebelum ni aku ada buat entri pasal nak pergi mandi laut ni.. boleh baca kat sini..

Ni cerita 3...

Ni gambar-gambar semasa berkelah kat PD hari Khamis lepas... gambar ni menceritakan kesemuanya!!


Singgah R&R Seremban Makan Pagi!




Baru sampai. Berkelah kat belakang Kayns Resort PD



Konon-konon si Aqil tu nak mandi laa..

Best woo tempat ni... angin sepoi-sepoi bahasa!

Penyediaan tempat bakar

Makan dulu!




Menu permulaan Ikan sotong udang

Ikan terbakar yer! Bukan ikan bakar.. hehehe

Ayam pula!
Daging bakar pula!

Kena duduk dalam khemah! Kalau tak habis semua dia orang punggah!

Dipaksa mandi! Hahaha.. Masa ni tak pakai apa-apa! Hehehehe

Baru nak pakai CD, ganti semua mandi

Anak buah dan adik saya



Gemuk pun boleh lompat!


Aqil takut mandi laut!

Paut taknak lepas!

Sudahnya mandi laut macam ni!



Selepas mandi laut, tanak keluar dari khemah, tempat yang selamat!

Sepupu wife dan suaminya tengah potong daging bakar








Lepas ambil gambar ni kita orang main banana bot!
 Kita orang main banana bot lepas ambil gambar kat atas ni... Kami naik berenam. Masa banana bot tu tengah tarik kita orang, aku yang duduk belakang sekali buat corner baring sebab nak jatuhkan banana tu... hahaha... dengan bantuan anak buah aku si Izwan yang duduk kat depan sekali kami semua jatuh dalam laut dalam... Lepas tu masing-masing semua panik.. hehehe... yelah budak-budak ni mana pernah jatuh ke laut sebelum ni... nasib semua pakai jaket keselamatan. Lepas dah hilang panik tu, aku try panjat banana bot tu.. tapi banana tu macam nak terbalik pula! So aku suruh anak buat aku yang ringan naik dulu...err.. berat ke aku nih.. kekeke... Lepas tu dah berjaya naik 5 orang, tinggal aku dengan Daus anak buah aku yang besar hehehe.. Masa tengah tolak dia naik tu.. banana tu dah tak seimbang dah... sekali dia naik jer.. dengan 5 5 orang atas banana tu jatuh balik kat laut.. kekeke... apa lagi... kejadian panik berlaku kembali la.. ada yang dok bawah banana.. sian dia orang... minum air laut banyak sangat... lepas tu komplen air laut masin.. memang laa air laut masin.. apa daaa... Lepas tu masing-masing try panjat balik dengan bantuan abang bot... aku nak panjat tapi kaki krem pula! sudahnya aku dengan Daus naik banana ikut bot.. Penat woo masa nak tolak dia orang naik banana tu... habis tenaga dah... Lepas tu abang bot bawa kami pusing-pusing area situ, lepas tu masa nak sampai tepi pantai kami buat jatuh laut lagi... tapi kali ni masing-masing tak panik sebab kaki jejak pasir.. hehehe.. Seronok aa.. tapi penat!!!



Selepas mandi laut


Nak balik dah!

Punya la penat 3 beranak ni.. dah sampai rumah pun tak sedar lagi... apa lagi! snap aaa!! hehehe

***Nota Kaki Abah...

Tempat yang best untuk berkelah! Tapi nak bilas badan kena pergi pantai bulan purnama, sebelah pantai belakang Kayns Resort ni.. dulu aku panggil pantai ni pantai poli sebab budak-budak politeknik port dickson selalu lepak kat sini.. hehehe... dulu aku belajar kat sini... tempat aku main bola sepak pantai... :)


Ulasan

puan nina berkata…
seronok auni auni auni main air

jemput join ga sy http://puannina.blogspot.com/2011/01/my-birthday-giveaway.html
wahh. best3 pi sane main air laut.. zaty pnah pegi n main banana boat! seram oh.. ni entry psl tu.. http://zatychumyll.blogspot.com/2010/10/manis-masin.html..
Huszaini berkata…
Pn Nina: InsyaAllah tq yer invite

ZSGR: HEHEHE... dah baca dah! takut ekk!! naik bot pisang!

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!