Isnin, 17 Januari 2011

Baru Jumpa!!

Aku nak share gambar member aku, terima kasih yer Encik Hidayatullah Nasrul. Aku tengok dalam foto album FB dia.. gelak aku! Hehehe... ni sekolah kat kat Sabah dalam daerah Tenom. Tenom terkenal dengan kopinya! Sedap! Sebab aku dah beli dan rasa.. Lama dah tak sampai sana.. Bila laa aku nak dapat peluang pergi sana lagi yer?!! Ada rezeki nak bawa 1 keluarga aku pergi bercuti kat Sabah! :)

Oklah meh layan gambar... nanti kalau aku ingat, aku cerita la pasal aku pergi Sabah.. :)


Atas sebab keselamatan aku kena conteng muka bro nih! :)
Siapa-siapa dah sampai Sabah atau orang Sabah sendiri share lah dengan aku tempat-tempat menarik dan hotel-hotel yang murah dan selesa untuk diduduki semasa di Sabah! Ok terima kasih ye atas respon tu nanti!

6 ulasan:

YAYA AZURA berkata...

kreatif tul nama sekolah tu..

zaMir berkata...

pnah jugak jumpa name nih...kat IC sae ntah...kat Google....=)

cik blogger berkata...

utk pengetahuan,
byk lagi nama2 kampung di Tenom yang pelk2..contohnya..
-- Chinta Mata
-- Baru Jumpa
-- Angan-angan
-- Kalang
-- Amboi
-- Paal
-- Pului
dan byk lagi la..itu antaranya..hehe
inilah uniknya SABAH!!! saya bangga jadi anak sabah!! =D

de' Elle Norizi berkata...

wlu Elle ni org sabah,tapi baru tau ade tempat kat Tenom nama 'Baru Jumpa'..unik sungguh..

cik blogger: iye ke ada tempat nama macam tu, sangat unik..saya pon bangga jadi anak sabah :)

Kembang Perawan 3288 berkata...

wallaweh.... pelik2 tp tu la hakikat. huuhuuu

Huszaini berkata...

Yaya: ada kisah disebalik nama nih.. dulu-dulu punya cerita nih..

zamir: ada gak nama orang? huhuh

CB: Cinta mata saya biasa dengar sebab ada pergi melawat tapak projek smk cinta mata... dekat jer dengan kilang kopi tenom

dEN: boleh bah kalau kau! hehehe

KP3288: Rasanya banyak lagi nama pelik dan unik kat Malaysia dan sabah nih, cth baling, parit, dinding, kuala lumpur, bundu tuhan, api-api, banyak lah.. heheheh

exabytes unlimited