Jumaat, 21 Januari 2011

Si Abang Aqil kena dera...

Kesian nya anak aku nih... kena dera dengan kawan-kawan abah dia...

Sayu hati aku.....

Hehehehe... biasanya dulu kalau marah aqil, mama dia akan letak dalam mesin basuh nih laa.. nak bagi dok diam bila mama dia buat kerja kat dapur... Cuba tengok rupanya tu?! Sedih sangat laa tuh! huhuhuhu.. anak abah.. anak abah...

Lepas dok dalam mesin tu dia diam aa... pastu siap main-main lagi dalam tuh.. hehehe


Sian anak abah nih!

Hehehe... hingus! Tapi terrer main bowling nih! Bowling mainan aaa!


masa ni kawan-kawan opis datang melawat.. aku tak ingat pasal apa.. lupa aa... lepas tu sembang-sembang keluar cerita letak dalam mesin basuh nih.. tu yang diorang angkat aqil letak dalam mesin basuh tu lepas tu ambil gambar! saje jer!! keekekek

3 ulasan:

~ PIJA ~ berkata...

alahai..kiut..:)

S.U.F.E.E.N.A.N berkata...

Ni kira kene punish kat notie spot la ni ye..hihi

sok2 ciik-cik auni tu nak letak kat notie spot mana plak..mesin basuh juga kah..? harus kene ade 3..kikikiki

Huszaini berkata...

Pija: tq yer!

Sufeenan: heheeh haah.... tapi kejap je tu... tak sampai hati lak..
Auni3 tu entah.. tak pikir lagi.. hehehe harap2 tak nakal sgt aa..

exabytes unlimited