Kemenangan yang ke 4 dan ke 5!!


Alhamdullillah syukur kepada Allah..

Pagi ni aku buka Nuffnang, saya boring-boring tengok trafik... pastu buka bahagian earning.. Alhamdullillah ada dapat 2 lagi B.E. 1 dah jadi M.E. Ini B.E yang ke 4 dan ke 5.

Terima kasih kepada sahabat, pembaca, pelawat blog ini. Hehehe.. skema lak rasa! Arghh! Peduli apa aku!

Terima kasih Nuffnang dan pengiklan iaitu En. Burger King dan Cik Unilever Gadis Semasa Sunsilk.

Gadis Semasa Sunsilk ni tengah cari pelakon agaknya.. ni salah seorang.. Melda Ahmad.. err.. gambar ni aku pinjam dari sini

Melda Ahmad Gadis Semasa Sunsilk

Ini Iklan yang keluar kat blog aku!

Burger King ni sedap woo!! Kalau aku pergi makan kat sini aku suka order Burger Whooper dan Onion Ring dia! Mabeles! 


Burger King

Ni lah BE yang aku dapat.. bukan maksud menunjuk.. ala.. ada berapa sen jer.. boleh laa beli ais krim anak-anak.. ini hanya perhargaan dan terima kasih kepada Nuffnang dan penaja juga penambah semangat aku untuk berblog! Hehehe.. suka-suka jer..  Tapi ada rezeki masuk.. Alhamdullillah syukur pada Allah... Walaupun rezeki itu sedikit tapi kena ingat.. rezeki tu tetap datang dari Allah.. Amin...




Green Hornet dah jadi ME. Alhamdullilah... tak banyak tapi tetap kena bersyukur... :)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!