Isnin, 4 Julai 2011

Gambar beramah mesra dengan geng kembar!

Semalam aku ada beritau aku sekeluarga nak pergi beramah mesra dengan geng kembar kan.. Haa... kat sini gambar gambar yang sempat ambil. Mengikut kiraan aku, ada 16 keluarga kembar yang hadir.. Memang kecoh dan penuh McD tu! Bila kami sampai tu dah ada ramai geng kembar yang dah sampai. Ada geng kembar yang aku pernah jumpa semasa gathering sebelum nih.. ada yang pertama kali jumpa. Anak anak sibuk nak main kat taman permainan McD tu.. tak boleh nak kawal.. lagi lagi si Abang... suka hati dia jer nak pergi mana.. nak lari ker.. huhuhu...

Selepas jumpa tu, ada sessi pemberian tudung dan shawl secara percuma oleh EEDAZ Collection pemiliknya adalah ibu kembar 2 perempuan Puan Syuraida. Kaum ibu seronok laa dapat hadiah nih! Terima kasih yer EEDAZ Collection!! Lepas tu bila penganjur sampai Puan Nora, dijamu kami dengan Apam Polkadot Specialnya itu! Sedap!! Budak budak suka! Mak bapak budak lagi laa suka!! hehehe Macam macam perasa inti dalam tu!! Terima kasih yer Nora Aurora!!

Selepas tu ada sessi bergambar beramai ramai... mula mula gambar beramai ramai depan pintu masuk sebelah McD tu, masa tu tak pedulikan orang dah! hahaha... janji dapat bergambar!! Orang kat situ tengokkan jer gelagat kami semua! hehehe.. lepas tu sessi bergambar itu kembar, kembar 3, kembar 2 perempuan, kembar 2 lelaki dan kembar sepasang.. Ada antara sessi bergambar tu aku tak dapat nak ambil sebab berebut tipon dengan Abang... tensen jerr aku.. huhuhu... rugi rasa tak dapat amik moment tuh!!!

Selepas bergambar tu ramai yang balik, dan aku keluarga terakhir yang tinggal tak balik lagi.. huhuhu sebab baru dapat tempat nak makan.. Lepas tu aku pergi solat, balik dari solat ada lagi famili kembar yang datang.. er.. nama dia err.. err... aku lupa.. minta maaf yer.. gambar dia ada.. nanti aku bitau yang mana satu..

Oklah dah banyak membebel nih.. layan gambar yer..

Tak cukup corum lagi nih!


Gambar Beramah Mesra dengan Geng Kembar di McD IOI Mall, Puchong.

Baru sampai jer terus amik gambar!
Geng kembar yang hadir semalam. Ada yang aku ingat nama, ada yang aku tak ingat.. mintak maaf yer!! Nanti boleh beritau kat komen sini or facebook supaya aku boleh letak nama korang! Terima kasih yer!!

Geng kembar no. 1 ; Kembar 2 perempuan Puan Eta

Geng kembar no. 2; kembar 2 perempuan

Geng kembar no. 3: Sponsor tudung EEDAZ Collection; kembar 2 perempuan

Geng kembar no. 4 : Kembar 3, 2 boys 1 girl

Geng kembar no. 5; kembar 2 lelaki

Geng kembar no. 6; kembar 2 lelaki dan kembar sepasa

Geng kembar no. 7; Kembar sepasang Puan Rhaudah

Geng kembar no. 8; kembar 2 perempuan

Geng kembar no. 9; kembar 3 Puan Fatma

Geng kembar no. 10; kembar 2 lelaki Puan CT

Geng kembar no. 11; kembar 2 lelaki

Geng kembar no. 12; AMRAFAHAN

Geng kembar no. 13, kembar 2 perempuan

Geng kembar no. 14; kembar 2 sepasang Puan Nora

Geng kembar no. 15; kembar 2 perempuan Puan Warda

Geng kembar no. 16; kembar 2 perempuan, haa kembar ni laa paling lambat sampai. nasib laa kami tak balik lagi.. dapat laa jumpa!! nama tak ingat... Ohh sungguh pelupa aku nih!! masa beranak dulu urat banyak putus kot! kekeke
Antara gambar gambar lain yang sempat di ambil semasa perjumpaan semalam


Bersama Nora tukang buat apam polkadot yang sedap dan cantik itu.. tapi tak sempat amik gambar... semua dah simpan dalam perut.. susah laa nak ambik gambar dalam perut tu... err.. takkan nak tunggu dia keluar kot... baru nak amik gambar.!!! kekekeke
Baju biru tu Warda dan yang kecik tu CT hehehe

Bersama tuan punya EEDAZ Collection. Bagi free jer tau! 2 helai seorang!! Rugi woo sapa tak datang! memang rugi!! Dah laah cantik cantik.. nampak tak troli sebelah tu.. pilih jer dalam tuh!!

Gambar dengan Acu

Suka tengok kembar oren nih! hehehe tembam!!

Dah macam kat pasar jer! bukan kat Mekdi! kekeke

Lepas amik gambar candid baru nak possing! hehehe

Cobaan mengambil gambar geng kembar 3

Geng kembar 3!!
Fatma: ko macam pengakap jer! Peace sign bukan 2 jari ke? kekeke

Gambar geng geng lain tak sempat nak amik!! Hangin jerr aku dengan si Abang nih! huhuhu

16 ulasan:

mama syaurah berkata...

waahhh ade gak pic kita....puan warda ea bro,mcm mana leh jad wadah plak...hahaha tp ok la dekt2 tue...
dpt gak jmp auni auni auni.....dah la mai lewat.....ape pon smlm mmg happening

Huszaini berkata...

tu laa pasal.. saya nih tak ingat sangat... main tulih jer.. takpe nanti kalau saya rajin saya betulkan.. hehehe

Eta Nordin berkata...

Asslm.. sy geng no. 1.mintak izin share kat profile fb yer.. emm.. yg x beshnye en. hubby x dpt join..kena msk opis plak..huhu

mama syaurah berkata...

hahahaha xde hal la bro....xyah rajin2 betulkan....

Huszaini berkata...

Eta: ooo.. ok ok nanti saya update!

Warda: dah update pun! hehehe

Cik Puan Izan❤ berkata...

ramainya kembar...meriah sungguh... mesti jadi tumpuan org ramai waktu tu kan...

Sharifah Nadzarah berkata...

wah!! bestnya dapat tudung..ekekeke..biaselah pompuan..

tapi comey3 diaorg

Ira R Irazita berkata...

Sy lak geng kembar no.8...memang best!!! nie kali pertama sy joined/berjumpa ngan geng2 kembar..

Mama Kembar 3 berkata...

wahhh bestnya! ruginya kitorang tak join. lagi bertambah rasa rugi bila tgk mommies semua dpt tudung free, jeles huhuhu!

aizamia3 berkata...

bestnye.. comel dan hensem2 belaka..

Teratak Hami berkata...

alamak, semua kembar kecik2. Comelnya!!!

wanie toroji berkata...

assalamualaiku..tq yer amik pic saye satu family..pic no 5 tu sye punye family..boys yg tembam pakai baju oren tu twin saya la...sronok dpt jupe twin2 yg comey sumenye :)

Ora_Adzlin berkata...

wahhh comel2 nye smua2 ni :)

ctazct berkata...

daku kecik ke tu huszaini hhehheeh

padlie berkata...

Meriahnya.. Seronok lak tengok..

Yaati Nor berkata...

bestnya kembar2 ni.bila la saya nak dapat kembar pulak nie..

exabytes unlimited