Babysitter yang hensem!

Hak hak hak!!! Sapa lagi?? Aku laa.. kekeke.. tak laa saje jer... Hari ni mama balik... petang karang kot sampai.. tapi bila dah tengok kat tv tadi banyak sangat roadblock dan jem sampai 3 4 km... ermm.... malam laa kot sampainya... Harap harap mama dan kawan kawan dia selamat sampai laa rumah...

Hari ni baru mencabar jaga AMRAFAHAN.. dari Subuh tadi sampai laa sekarang.. huhuhuhu.... tu yang baru sempat update blog sekarang nih... pagi tadi sangat bizi... huhuhu... hadoiihh ni pun dengar diorang bergaduh kat atas nih.. hehehe.. kejap yer anak anak.. abah update blog sikit.. Pagi tadi lepas mandikan dorang pastu pakai baju pakai pampers aku turun bawah buat susu... bila naik atas tengok Auni Auni Auni ni bukak pampers sendiri... dah masing masing bogel tak pakai pampers.. kalau buka pampers jer takperlah.. ini siap ada berak lagi.. hadoihh.. dah tak pasal pasal tahi tu kena bantal... hangin jerr aku... terpaksa laa cuci bantal tu... sirap bandung betul!!! tapi nak buat macam mana.. kena laa sabar.. diorang bukan tau apa apa pun.. huhuhuhu

Lepas tu sidai kain yang aku basuh semalam.. kekeke... lama betul mesin tu basuh.. dari petang semalam sampai pagi nih baru siap.. hahaha... Rumah dah macam tongkang pecah kena langgar ribut lapan kali!!! Haaa...  bersepah giler rumah... Aku dah malas laa nak kemas.. lantaklah.. tunggu mama jadi resakse lepas tu dia kemas laa... kekeke..

Ermm.. tadi aku dah suapkan dorang makan nasi.. lepas tu bagi susu ingatkan nak suruh tidur laa.. Bila aku tengok dorang dalam bilik... Ya Allah... habis semua kain yang mama dah susun dalam almari kena punggah!! Aku rasa Abang dia punya kepala... tapi bila aku tanya dia.. dia kata adik yang buat... haishh... meragukan sungguh statemet dia.. Takper.. bagi dorang main puas puas nanti bila dah penat tidur laa tu.. huhuhu..

Oklah.. nak sambung basuh baju stok seminggu.. ehh baju dah basuh.. kemas rumah pulakk!!! errkk... malas nyerrrrrrr!!!

Ulasan

Eta Nordin berkata…
mamanye p bersih ke??? kihkih
cik rama-rama berkata…
upload lar gmbr..sy suke tgk teletah amrafahn tu..hihi...lain kli kemera stndby jer...hihi

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!