Jumaat, 8 Julai 2011

Nak suap sendiri!

As salam dan salam pagi, lepas aku ambil AMRAFAHAN kat taska, aku bawa laa dorang pergi makan kat luar disebabkan kerajinan abahnya untuk memasak dan mengemas rumah yang kecah nanti... huuhuhu.. 

Agaknya dorang ni dah biasa kot aku ajak makan kat luar jadi masing masing baik jer lah duduk dalam baby chair tu.. sekali sekala jerlah Auni Auni Auni nak bangun dari baby chair tu.. Ermm.. disebabkan dorang nih suka main sudu jadi aku beri laa dorang sudu sorang satu jadi takdelah dorang nak main benda lain or panjat panjat baby chair tu... 

Lepas tu aku suapkan dorang dadih, faberet dorang nih.. suka tengok dorang makan dadih! Bila suap sorang nih, sorang lagi nak minta! "nakkk!!" kalau lambat sikit kita bagi kat dia " nak! nak! nakkk!!" haiihhh anak anak abah nih.. hehehe.. Agaknya bila dah bosan aku suap, si AF nak suap sendiri, bila aku nak suapkan dia tak nak, dia nak juga bekas dadih yang aku pegang tu.. selagi aku tak bagi bekas tu kat dia, selagi tu dia geleng geleng kepala taknak kita suapkan... Bila aku dah bagi.. elok jer aku suapkan.. senang jer... janji bekas tu dia dapat pegang dan main... huhuhu bukan suap sendiri pun!! main cucuk cucuk dadih tu dengan sudu dia...

Tak kisah laa anak anak... janji korang tak nangis.. hehehe... Si Abang pula main air oren... hadoihhh... nyaris aku jadi resakse gorgon!!! Geram jer!! habis tumpah air tu! separuh gelas air tu kat lantai dan kerusi dia!! Grrr!!! Kena jentik sekali dengan aku baru nak makan nasi!!! Sabar jelah!!! Nasib laa dia nak makan nasi, tapi nak suap sendiri juga! Takperlah bagus juga, boleh dilatih skil suap nasi guna tangan tu... kalau bersepah pun kat kedai... hehehe... kalau kat rumah aku yang kena bersihkan... hehehe... bijak tak aku! hehehe bukan malas tau! tapi ni cara alternatif...

Balik sekolah! Nak turun tangga sendiri!



Main jer!!
AF nak suap sendiri




**Ehh! korang perasan tak? Editor blog dah berwajah baru?!!

4 ulasan:

Rai berkata...

cam baju sailormoon..hehehe..

mama comel berkata...

aduh..comelnya mereka...pandai dah nak suap sendiri..baguih2..

honey bee berkata...

nseb baik bkn taska tmpt akk kje, kalo x....muaha

puan nina berkata...

auwww..cekcinye auni3.hehe.pakaikan CD ye?

pandainye diorang nak suap sendiri..

exabytes unlimited