Apa kes bro!!!

Ni tengah marah ke apa ni? Siap cekak pinggang lagi nih?!!! Huhuhu anakk abah... macam macam perangai sekarang... Aksi ini dibawakan oleh err... Auni... err.. Auni... err.... Auni Naqibah kot?!! huhuhu... abah terlupa! yess!! abah tak ingat sapa! Mama sila komen! huhuhu...

Aksi ini ditangkap oleh kamera tipon aku semasa perjumpaan kembar hari tu! This is best bro!!



Ulasan

aizamia3 berkata…
this is best bro..
apa pun tak bolehlah..
tagline yang cool.. ;)
syiela berkata…
sungguh comel n cool
Huszaini berkata…
aiza: haah cool!! best!

SN: hehe terima kasih!

syiela: heheh terima kasih!
[n a j e e b] berkata…
peh.....rasa cam baru je lagi tgok pic dia masa lepas lahir tu... tgok gmbr ni dah macam anak gadis sekolah...matured giler. haha!
seronok dpt ikut perkembangan diorg dr sejak baby lg... =)
~: nisa :~ berkata…
biasa kalau cekak pinggang reaksi muka marah.. tapi auni cenyummmm.... posing ala2 model gitu... comellll
AzharAzfar berkata…
ni AF ni bukan AN..haha betul x

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!