Haishh!! Bergaduh lagi!!

As salam dan selamat pagi!

Haishhh... pagi ni aku lambat lagi!! huhuhu... siapkan AMRAFAHAN, kemas beg buat susu dan hantar dorang ke sekolah!! Lambat lambat lambat!!!

On the way ke taska dorang.. Auni Auni Auni di semua duduk depan.. bila semua dah duduk depan maka terjadilah pergaduhan lagi!!! haisshhh!!! Abah biarkan aja!! Kejap jer dorang gaduh tu! lepas tu baik laa! hehehe  Bergaduh sebab berebut apa nama menatang nih tah... err... alaa yang letak kat tingkap nak tahan panas ke silau matahari tu.. apa nama tah.. huhuhu

Sorang ni tarik dengan tangan... sorang ni gigit tak nak lepaskan... yang sorang ni memerhatikan kakak kakak dorang bergaduh... bila dah selesai bergaduh rebut penahan cahaya matahari tu.. rebut buku pulak!!! haishh!! lantak laa anak anak.. janji tak kacau abah nak bawa kereta!!

Sempat laa snap gambar dorang gaduh tadi! kekeke Suka aku!!!





Ulasan

Teratak Hami berkata…
Cutenya !!!
Cantik baju dorang. Beli siap/tempah?
aizamia3 berkata…
sukeeee tengok gelagat dorang.. comel je.. rasa macam nak datang tengok face to face pulak.. ;)
Rai berkata…
nanti da besar boleh la buat album koleksi kembar gaduh..comelll...
Huszaini berkata…
TH: terima kasih! err.. baju dorang tu... err.. mama dia beli siap ke member bagi tak ingat aa... banyak sangat baju orang bagi dengan mama beli... huhuhu... Alhamdullillah rezeki dorang

Aiza: hehe mai laa rumah putrajaya!

Rai: haah ek! ok gak tuh! good idea! terima kasih yer! hehehe
Mama Kembar 3 berkata…
nasib baik tak tak bergaduh berebut stereng keta ngan abah yer ehhehehe
hanidatul shatira berkata…
seronoknya dapat bby kembar......doa2kan me pon....nak jugak !!!!!!!!!!!!!!!!!
haffizmohdnoor berkata…
comel la budak tiga org tuh huhu

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!