Mengidam makan durian!

As salam dan selamat pagi,

Semalam lepas ambil AMRAFAHAN dari sekolah kami ke pasar malam presint 2 putrajaya.. Mama mengidam nak makan durian.. Haaa.... mengidam tu!!!... Dia yang cakap laa.. tapi masa tu dia tengah bulan mengambang! kekeke... Saje jer laa tu..

Sampai jer kat parking baru teringat stroller kami tak bawa sebab basuh, lepas tu selipar Auni Auni Auni ni ada sepasang jer.. lagi 2 tertinggal kat rumah... Disebabkan nak juga makan durian dan tak mau bawa balik rumah.. nak makan kat tempat jual durian tu, sanggup dukung Auni Auni Auni ke pasar tu.. si Abang kena laa berjalan.. Tak larat nak dukung sepanjang masa huhuhu... Tapi sebab tak larat nak dukung Auni Auni Auni lelama.. kami pergi cari selipar dorang juga.. Masa tengah cari kedai kasut tu lalu laa depan kedai mainan... aku dah kedepan dengan Auni Auni... Mama tersangkut kat kedai mainan tu sebab si abang nampak otomen.. huhuhu... Aku patah balik laa nak pujuk... pujuk punya pujuk.. abang jawab bahasa taska dia.. " KITA nak otomen!" huhuhu biasa dia bahasakan diri dia ABANG tapi bila nampak otomen huhuhu... pastu mama kata tak duit.. terus dia minta duit kat akak peniaga tu.. huhuhu... adoii abang... Nak taknak kena beli juga sebab dia taknak lepas otomen tu.. Hari tu beli otomen sekejap je otomen tu dah jahanam.. yang beli semalam tu.. sejam lepas tu kepala dah tercabut.. hadoii.. nasib laa tak mahal huhuhu... tu yang malas nak belikan tu.. sekejap jer tahannya... Bila dah dapat otomen tu barulah dia nak beredar dari kedai tu... abang... abang...



Lepas tu kami ke kedai kasut.. cari mana yang ada sama design dan saiz sama... perhh!!! punya laaa payah nak cari sama design sama saiz!! tiga pasang lak tu!! huhuhu... Cari punya cari dapat laaa jugak... Masa tu terus laa pergi cari durian.. Mama jalan dengan AF dan AMR aku dukung AH dan AN.. tapi bila aku letak AN suruh jalan... perggghhh.. dia taknak pegang tangan tu.. nak jalan sendiri... cerek jerr dia!! kekeke bila dukung balik marah! nangis! hehehe

Bila sampai kat tempat durian, aku suruh bro tu pilih yang baik punya alang alang nak makan... tapi bila dah pilih kopek sumer.. macam tak selesa pula nak makan kat situ.. sian pulak kat AMRAFAHAN jadi balik rumah jerlah.. Sampai rumah terus belasah durian tu.. memang puas hati aa... maunya tak puas hati sekilo doblas hinggit berat durian dua kilo.. haa.. bagi laa mama makan banyak sebab dia mengidam.. Antara AMRAFAHAN yang paling suka makan ialah AF, bila dah habis dia minta lagi.. "nak ikit" hehehe... comel jer! dekat seulas laa dia makan.. dahlah seulas tu banyak isi biji kecik.. hehhehe

Meh tengok gambar AF makan durian! hehehe


Tengah cari kasut 3 pasang! susah woo!!

Ulasan

cdah berkata…
haha...cian otomen 2....x pnas ke auni mkan durian byk2...
mummyizz berkata…
seleranya dia makan durian
Citarasa Rinduan berkata…
lama tau ayu tak makan..

adeh...
meleleq layan pic papa kembar
Rai berkata…
besnya durian..mahal kalau sedap ok la..berbaloi..kalau beli murah pun rasa cam hampeh tu yg tak bes tu..
Sharifah Nadzarah berkata…
geram jer tgok auni tuh..
CikNyz berkata…
abah AMRAFAHAN...
entri khas untuk si Kembar 3Auni

http://syazny7.blogspot.com/2011/07/kembar-3-yg-mencuit-hatiku.html

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!