Rabu, 6 Julai 2011

Macam nak main bowling!

Haa.. tadi ada budak opis ajak main bowling, diorang suruh bawa AMRAFAHAN, diorang nak jaga.. hehehe... aku tak tau laa boleh control dorang ke tak nanti...

Lagipun aku nak beli susu dengan pampers diorang.. dah abis kat rumah tu.. Alang alang dah keluar.. boleh laa main bowling.. hehehe..

Dah lama janji dengan abang nak bawa dia main bowling.. saja nak bawa dia seronok seronok.. tengoklah macam mana nanti... Kalau jadi main bowling nanti aku letak gambar si Abang main bowling hehehe

3 ulasan:

aizamia3 berkata...

seronoklah si kembar tu nanti.. ;)

[n a j e e b] berkata...

nk joinnnnn~~~~~

hanyzaini berkata...

najeeb: tolong2 tengokkan dorang ye..tak terkejar abang zaini tu..AMRAFAHAN selalu buli abah masa mama tak de..sian abah..

exabytes unlimited