Rabu, 15 Jun 2011

Yey!!! Dapat makan rendang Kuala Kangsor!!

Hari ni member aku dari Kuala Kangsor nak datang, dia ni seorang perunding imej.. Pandai mekap tau! Biasa buat mekap untuk pengantin dan artis.. memang seorang yang terror laa pasal mekap mekap nih sejak aku kenal dia dulu.. nasib laa aku dulu tak jadi model mekap dia.. kalau tak, ayu ko! aku nih!! kekeke..  sekarang nih dia banyak deal dengan Jabatan kerajaan untuk runding imej ni la... Sesiapa yang opis dia nak dapatkan perunding imej bolehlah bagi tau aku.. nanti aku bagitau dia! Zul!! aku nak komisen aku tau! tolong promote ko nih... kekekeke

Nama dia Zul, ehh kan dah bitau tadi!! ahh lantakk... member seroomate masa aku belajar dulu.. dulu aku kenal dia sebagai lelaki lembut laa.. tulen bang! Dulu aku layan dia kasar.. alaa cara jantan laa.. mana main lembut lembut nih.. dah dekat 13 tahun tak jumpa.. jumpa pun kat FB jer.. Zul kalau ko baca nih.. ko jangan marah aku aa... tapi dia baik.. selalu belanja aku mee goreng.. tapi dia belanja member aku sorang lagi pizza! Cehh!! jeles aii!! kalau kawan ai yang dapat pizza tu baca mesti dia teringat peristiwa manis tu.. kekekeke

Hari ni err.. petang karang... aku nak jumpa dia sebab dia nak bagi rasa rendang ayam masakan dia sendiri.. hehehe... orang memberi kita merasa ye dak!! Aku takde laa paksa dia buat.. tapi dia nak buat.. perut aku redha jer terima! hehehe...

Nanti jumpa aku nak tengok dia dah semakin keras ke atau maintan macam dulu.. sebab setahu aku dia seorang engineer c&s ko!! mestilah keresss... kekekeke

Zul ampunkan aku!! Aku melawak jer dengan ko tau!! Nanti kalau aku kawin ko mekapkan aku ehh!.. ehh tak boleh aku dah kawin.. err... sapa ekk.. err.. nanti anak aku kawin ko tolong mekapkan ekk! hehehehe

Oklah nanti aku nak amik gambar rendang kuala kangsor tu sebab dia kata dia terror buat.. hehehe betul ke sedap??? nanti kita bitau awak semua yer! auuww!!!

Tiada ulasan:

exabytes unlimited